Marc00tje

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iphone 6s wifi

Sinds gisteren een nieuwe iphone 6s ontvangen met een naked simkaart. Simkaart is geactiveerd maar ik heb een probleem met de wifi!! De telefoon pendelt steeds tussen wifi en 4g terwijl mijn man geen probleem heeft net zijn 5s. Wat kan het probleem zijn? Zit het in het toestel of is het wellicht een instelling. Wie kan er helpen?

Marco
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Marc00tje is het inmiddels gelukt? Geef anders even antwoord op de vraag van steven- 😉

Bekijk in context

10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Je dient Wifi assistent uit te zetten . Deze knop zorgt ervoor dat als het netwerk buiten sterker is dan je wifi of je wifi te zwak is overgaat op je netwerk. Je vindt hem terug onder instellingen - mobiele netwerk - en dan onderaan wifi assistent.
Marc00tje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je Steven voor je antw.
Helaas is dit niet de oplossing, assistent staat uit maar het probleem blijft. Sterkte wifi signaal is uitstekend, bedraadde router staat in de woonkamer! Iphone 5s en 4s die ook in huis zijn hebben nergens last van.
Anonymous
Niet van toepassing
Al geprobeerd om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen om te zien of het dan verholpen is, of checken of er een software update is.
Marc00tje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zojuist terug gezet naar fabrieksinstellingen, heeft niet geholpen! Tijdens terug zetten via icloud schakelde het toestel weer naar 4g ????
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je dit probleem ook bij andere Wi-Fi netwerken?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Marc00tje is het inmiddels gelukt? Geef anders even antwoord op de vraag van steven- 😉
Marc00tje
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Steven,

Excuses voor de late reactie. Op eens had ik er geen last meer van. Ik verwijt het probleem aan mijn wifi netwerk. Bedankt voor het meedenken.

Marco
Anonymous
Niet van toepassing
Geen dank, super om te horen dat het opgelost is !!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Te weinig activiteit meer, topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic