PietPaulesma2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 6 kapot

Hallo mijn naam is Piet,
Mijn zoon heeft een Vodafone Red abbonement bij een Iphone 6.
Deze is vandaag uit zijn hand gevallen op straat. In eerste instantie geen problemen geen krasje. Toen we de Iphone aan probeerde te doen was het scherm zwart met gekleurde strepen. De Iphone kan niet meer worden gebruikt. Ik vraag mij af wat ik nu moet doen. Moet ik een reparatie doen? Of is er een andere oplossing?

alvast bedankt
Groet Piet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @PietPaulesma2 ,

Reparatie is in dit geval wel nodig. Let op! Reparatie val buiten je garantie en dus op je eigen kosten, als je en verzekering hebt afgesloten neem dan even contact op, www.vodafone.nl/support/contact/

Zie ook (als je en verzekering hebt): https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtml

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @PietPaulesma2 ,

Reparatie is in dit geval wel nodig. Let op! Reparatie val buiten je garantie en dus op je eigen kosten, als je en verzekering hebt afgesloten neem dan even contact op, www.vodafone.nl/support/contact/

Zie ook (als je en verzekering hebt): https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/verzekeringen.shtml
veerlebronstijn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Gistermiddag om 15:00 een iphone 6 aangeschaft, helaas kom ik er nu al achter dat mijn scherm stuk is, de rechter onderkant van mijn scherm zit los.
Ik heb de klantenservice gebeld en die zeiden dat ik direct terug moest naar de winkel. Word het toestel dan vervangen of moet ik dit in een icentre doen ?

Ik hoor graag !
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Veerle, dat is balen! Het is in dit geval inderdaad het beste om z.s.m. terug naar de winkel te gaan. Daar kunnen onze collega's ter plekke met je meekijken en de vervolgstappen bespreken.

Ik zie dat Netwerker inmiddels ook al op je post had gereageerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic