cw123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 6 en de service van vodafone

Nou wilde toch even mij gal spuwen over Vodafone

nou alles eerst de IPhone besteld s’ nachts ging niet vanzelf maar toch om half 2 s’ nachts er dooreen gekomen en besteld na een snelle levering van Vodafone eindelijk in mijn bezit maar daar begint het gezeik dus
2 uur plezier gehad van mijn IPhone 6 brengen hem terug naar de winkel om terug te sturen naar Vodafone we zijn inmiddels 2 weken verder en niks gehoord toch maar contact opnemen met Vodafone nou en daar gaat het balletje dus rollen ze schuiven het probleem gewoon van zich af want het bedrijf waar het terug naar toe is gezonden heeft het toestel niet afgemeld bij Vodafone dus contact gezocht met het bedrijf die sturen mij per email alle papieren waar uit blijkt dat dit wel gebeurd dus weer Vodafone gebeld ze gaan een onderzoek instellen naar een toestel dat niet te vinden is heel raar want heb aangeven waar het is en bij wie met alle stukken erbij na 30 bellen en zeker klant onvriendelijk te woord worden gestaan door de medewerkers van Vodafone kreeg ik voor de zoveelste keer te horen we gaan een onderzoek instellen naar u toestel ik werd zelfs uit gemaakt voor stalker en nog meer wat hier maar niet zal schrijven nou bij deze Vodafone bedankt voor de service en het niet oplossen van mijn probleem en voor het klantvriendelijk te woord staan van u medewerkers hoop dat u toch eens goed na gaat denken wie u voortaan bij u klanten service aan de telefoon gaat zetten

niet met vriendelijk groet een niet tevreden klant van Vodafone
3 Reacties 3
donnywals

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Klinkt bekend, leuk als t allemaal goed gaat maar service ho maar. Ik wacht nu ook al twee weken op een nieuwe iPhone6 omdat de eerste kapot was bij levering. Gaat voorlopig sowieso nog tot de week van 10 november duren (week 46).. Echt super jammer dat t allemaal zo moet
cw123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dan heb jij nog geluk die van mij is zo genaamd kwijt zeggen ze bij vodafone terijl dat hij gewoon bij het retour adres ligt maar ja vodafone moet wat gaan ze een onder zoek in stellen naar vermissing terwijl dat het toestel gewoon bij dynaflix ligt echt super van vodafone
donnywals

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik zal blij zijn als ik mn toestel heb en niks meer te maken hoef te hebben met klantenservice en dergelijken. Het netwerk is bij namelijk altijd prima, maar de service is om te janken
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic