Arie0172

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 6 batterij snel leeg en warm

Hallo Forum,

Sinds 3 dagen merk ik dat mijn Iphone 6 16gb snel leeg gaat en dat de batterij snel warm wordt. Bij ligte apps gaat de batterij ook snel leeg. Ik gebruikt hem niet zo veel opschool maar aan het einde van de dag is hij al 30%. Ook al gebruik ik hem 5 minuten is de batterij al aardig warm.
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Arie0172,

Het is mogelijk dat er iets aan de hand is met de batterij van je iPhone. Je batterij zou in zo een geval het beste kunnen worden vervangen. Onlangs biedt Apple wel een reparatieprocedure aan waarbij de batterij van de iPhone 6S (die tussen september en oktober 2015) zijn gemaakt. Dit betreft het uitvallen van het toestel, als ik je bericht waarneem is dit gelukkig niet aan de hand?

Je kunt eventueel een reset uitvoeren van het toestel, zorg wel even ervoor dat je een back up maakt. Werkt het toestel alsnog niet naar behoren weet je zeker dat het de batterij is .
Anonymous
Niet van toepassing
Kleine tip: zodra je de reset doet, wacht dan met het terug zetten van de back-up. Hiermee kun je uitsluiten of het bepaalde apps of instellingen zijn die de batterij snel leeg trekken en warm maken.
Arie0172
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een software update gedaan. Probleem is nu verholpen. Ik wist niet dat het probleem aan de software kon zitten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Arie0172,

Bedankt voor je terugkoppeling! Soms kan een probleem in de software zitten, zie je wellicht niet altijd in Apple zijn eigen OS (IOS) maar dat kan gebeuren.

Toch fijn om te horen dat je batterij weer naar behoren werkt :). Fijne dag verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic