Beste Vodafone,
Ik ben al jaren klant bij Vodafone en mijn contract loopt half oktober ten einde.
Na de iphone 4 en 5 met abonnement bij jullie gekocht te hebben, heb ik besloten dit keer niet voor de iphone 6 te gaan. Te duur, lelijk, weinig innovatief, doet er verder niet toe; ik zou graag de iphone 5s willen bestellen.
Misschien kijk ik er over heen maar waarom kan ik bij jullie nergens het 5s model met een opslag van 32gb vinden?
Op andere sites als studentmobiel kan ik dit model wel met jullie als provider bestellen. Daar betaal ik 67 euro voor het toestel en het belachelijke bedrag van 57,- per maand. Is dit ook de prijs die jullie hanteren?
Apple heeft met de aankondiging van de Iphone 6 ook een prijsverlaging voor de 5s en 5c aangekondigd, ik neem aan dat dit binnenkort ook bij jullie gaat gebeuren? Ik begrijp dat u een commercieel bedrijf bent en het niet logisch is om prijsverlaging vooraf aan te kondigen. Toch hoop ik ook dat u begrijpt dat trouwe klanten niet op deze manier uitgekleed hoeven te worden.
Excuses voor de enigszins sceptische toon van de vraag. Iets met wantrouwen van telecombedrijven...
Groeten,
Ron