spiekster

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5s

Geachte M,
Ik heb sinds een week een verlenging van mijn abbo bij jullie gedaan nu is er door het slechte weer gister 25-07-2015 een ongelukje gebeurd op de fiets en is er een scheur opgetreden in mijn voorscherm van de telefoon. Hoe nu te handelen met de schade.

Bvd, W Riepma.

Mob ; *moderator edit: graag geen persoonlijke informatie plaatsen, zie ook de huisregels*.

Email ; *moderator edit: graag geen persoonlijke informatie plaatsen, zie ook de huisregels*.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey spiekster

Ik zie dat nog niemand iets gepost had.
Ik raad je aan om de volgende link te bekijken.

https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml

spiekster
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Steven voor de snelle reactie heb contact gehad met vodafone en ze kunnen mij niet helpen omdat ik geen verzekering heb afgesloten beetje jammer dit,dus alle kosten zijn voor mij met een toestel van 2 week oud.

Mvg, W Riepma.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Ik begrijp dat het lastig is, maar dat werkt zo met alle producten. Dus niet alleen met smartphones. Valschade valt niet onder de garantie. Dus zonder aparte Vodafone Garant verzekering kunnen we het alleen tegen kosten repareren. Je kunt natuurlijk wel nog navraag doen bij je eigen verzekeraar voor aansprakelijkheid of inboedel. De dekking verschilt per verzekeraar. Ik zal het topic nu sluiten omdat het via het Forum niet kan worden opgelost.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic