RobinW91

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5s kapot

Hallo,

Ik zit momenteel op Curacao voor 5 maanden en vandaag is mijn Iphone 5s gesneuveld. Ik heb een abonnement met een verzekering. Over een maand komt er familie op bezoek bij mij op Curacao. Is het mogelijk dat ik vanuit hier iets kan regelen om toch weer over een mobiel te beschikken. Zodat mijn familie deze mee kan nemen naar Curacao. Of moet ik hiervoor mijn kapotte Iphone S5 sowieso inleveren bij Vodafone.

Groeten,
Robin Walinga
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Bel tijdens de Nederlands openingstijden vanaf 08:00 uur tot 20:00 uur naar de Vodafone Klantenservice.
Telefoonnummer van buiten Nederlandse vasteland: ++ 31 6 54 50 01 00

Ik ben er vrij zeker van dat je eerst je defecte smartphone moet inleveren. Pas daarna kom je in aanmerking voor Vervangend Toestel Service, indien je daarvoor verzekerd bent.

Laat je familie-lid gewoon een tweedehands smartphone kopen via Marktplaats.nl
Voor vijftig Euro heb je al een prima tweedehands smartphone, waarmee jij jouw verblijf in Curacao communicerend kunt doorbrengen.

Succes!


Netwerker
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
RobinW91 , wat vervelend dat je toestel het heeft begeven, en dat nog wel tijdens je verblijf op Curacao! Ik vrees dat de tip van Netwerker om je familie een tweedehands toestel te laten kopen in dit geval inderdaad de beste optie is. Je kunt je toestel namelijk alleen in Nederland ter reparatie aanbieden. Indien je Vervangend Toestel Service in je abonnement hebt, krijg je dan een leentoestel dat je kunt gebruiken tijdens de reparatie. Zodra jouw toestel gerepareerd is, ruil je het leentoestel weer om voor je eigen toestel. Het is dus niet mogelijk om je direct van een ander toestel te voorzien.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
RobinW91 , Heb je nog wat gehad aan de tips? Als we geen reactie meer krijgen, dan zullen we het topic over 48 uur sluiten. Je kunt dan niet meer reageren.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic