TondeWit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5s blijft zoeken naar provider

Ik ben in het bezit van een Iphone 5s en verblijf momenteel in de USA. De eerste dagen geen probleem gehad, nu sinds gisteren blijft hij zoeken naar een provider. Ik heb het toestel diverse malen aan en uitgezet, de SIM kaart er al een paar keer uitgehaald, de vliegtuigmodus aan- en uitgeschakeld maar niets helpt. Uiteindelijk ook de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, maar ook dit had geen resultaat. Als ik het toestel uit- en weer inschakel vraagt hij niet om de simlock te ontgrendelen. Ik heb geen mogelijkheid een andere provider te kiezen. Met wifi kan ik wel e-mails ontvangen en versturen. Iemand nog andere suggesties?
1 Reactie 1
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Als je eerst een pincode moest intoetsen en nu niet meer dan kan je telefoon geen contact krijgen met de sim, of dan is je simkaart stuk. Kan allebei.

Even kijken of je je simkaartslot schoon kunt blazen in je iPhone misschien? En kaartje even opnieuw in het traytje plaatsen en dan weer in het slot? Als dat niet werkt dan heb je pech vrees ik. In een andere telefoon met nanosimslot kun je testen of het aan de simkaart ligt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic