Prim88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5 wil niet meer opladen

Mijn telefoon laadt niet meer op. Heb geprobeerd de telefoon aan te sluiten op een laptop en 3 verschillende kabels / stekkers getest. Op geen van alle reageert de telefoon. M.i. is dus de dock connector defect. Ik wil hem voor reparatie aanmelden maar zit met 1 probleem. Ik kan de aankoopbon niet vinden. Hij is in een vodafone winkel gekocht. Kunnen jullie me hieraan helpen?
3 Reacties 3
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@Prim88
Een vaak voorkoment probleem is vuilophoping in de connector. Vooral spijkerstof geef relatief veel stof af waardoor de connector niet ver genoeg meer naar binnen kan. Je kunt even proberen met een droge houten tandenstoker. Als dat geen oplossing biedt is het een technisch probleem dat je zelf niet kunt oplossen.
Prim88
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt Robert, helaas heeft het niet geholpen. Zat een klein beetje stof in maar dat maakt blijkbaar geen verschil in mijn geval. Blijft de vraag open staan of ik aan mijn aankoopbewijs geholpen kan worden 🙂
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@Prim88

Dat is dan jammer. In de Vodafone winkel kunnen ze meestal ook een kopie van de bon voor je maken als die voor garantie gerepareerd moet worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic