thijsn92

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5 valt spontaan uit

Beste mensen,
 
ik heb sinds februari een Iphone 5. Dit toestel bevalt me erg goed, maar sinds 2 weken ondervind ik een probleem met mijn toestel. Hij valt bijna elke dag zomaar uit. De ene keer krijg ik hem direct weer aan. De andere keer moet ik hem de hele nacht aan de oplader doen om hem volgende dag weer te gebruiken. 
Verder werkt hij goed, maar dit is wel erg vervelend..
 
Kunnen jullie hier iets mee?
En hoe zit het met de fabrieksgarantie bij Apple? En wordt zoiets vergoed?
 
Met vriendelijke groeten,
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Thijs,

Je hebt bij Apple zelf 1 jaar garantie en als je het via Vodafone regelt 2 jaar. Ik weet echter niet of dit in de garantie valt, dat zal de reparatiedienst moeten bepalen.

Heb je het toestel al eens helemaal teruggezet naar fabrieksinstellingen? Maak van tevoren een backup van je gegevens via iTunes. Helpt dat met de duur van de batterij?
thijsn92
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De batterij duur is niet echt het probleem. Hij start zomaar opnieuw op, of hij blijft uit en dan moet ik hem handmatig weer aanzetten. Hoe kom ik erachter of dit binnen de garantie valt? Hoe lang ben ik mijn telefoon dan kwijt en zijn hier kosten aan verbonden?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
thijsn92 schreef:
De batterij duur is niet echt het probleem. Hij start zomaar opnieuw op, of hij blijft uit en dan moet ik hem handmatig weer aanzetten. Hoe kom ik erachter of dit binnen de garantie valt? Hoe lang ben ik mijn telefoon dan kwijt en zijn hier kosten aan verbonden?
Wij kunnen daar van tevoren geen uitspraken over doen omdat wij op afstand niet kunnen zien wat er precies mis is met je telefoon. Onze reparateurs onderzoeken wat er precies mis is en zij kunnen dan ook bepalen hoe lang de reparatie gaat duren en of daar kosten aan verbonden zijn. Je kunt er over het algemeen wel vanuit gaan dat als er iets mis is met het toestel dat het gewoon binnen de garantie zal vallen, tenzij het defect bijvoorbeeld het gevolg is van val- of vochtschade etc. In de winkel zouden ze je daar ook meer informatie over kunnen geven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic