Bas_1985

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iphone 5 terugroepactie sluimerknop

Op de Apple website blijkt dat mijn toestel gratis gerepareerd kan worden door Apple.
De sluimerknop van de Iphone 5 moet vervangen worden.
Nu heb ik vervangend toestelservice van Vodafone.
Hoe kan ik dit regelen? Wordt mijn toestel opgehaald of hoe gaat het in zijn werk?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @Bas_1985

Vodafone is op de hoogte van de terugroepactie. In die zin werkt het niet anders dan een andere reparatie, echter weet je nu van tevoren dat er ook echt een probleem mee is.
Je kunt dus gewoon gebruik maken van de Vervangend Toestel Service en dan regelt Vodafone dat je toestel bij Apple terecht komt 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Bas_1985 ,

Als je het toestel via Apple stuurt heb je geen recht op het VTS service want dat bied Apple namelijk niet aan. Dit telt wel mee als je het toestel via de Vodafone winkel of door het te laten ophalen ter reparatie biedt.

Op de volgende link staat er meer info over het Vervangend Toestel Service (VTS), https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/vervangend-toestel-service.shtml
In ieder geval succes en mocht je nog enige vragen hebben horen we dit graag van je terug.
Bas_1985
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank je.
Het gaat hierbij wel om een terugroepactie van Apple zelf. Is Vodafone gemachtigd om deze reparatie uit te voeren?
https://ssl.apple.com/nl/support/iphone5-sleepwakebutton/
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Bas_1985 ,

Ik heb inderdaad dat berichtje gelezen alleen wanneer je het toestel levert aan Apple zul je tijdelijk geen toestel in dienst hebben en breng je deze via en Vodafone winkel heb je gewoon het recht op de VTS als je die hebt bij je RED abonnement.

Kan het helaas niet veranderen :(. Je toestel zal gewoon netjes gerepareerd worden en op het punt gekeken worden van in dit geval de losse knop. Dan zal deze gewoon gratis worden vervangen!
Bas_1985
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok, dan zal ik een Vodafone winkel gaan bezoeken.
Repareert Vodafone het dan zelf of zorgen zij dat het naar een Apple punt toe gaat?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @Bas_1985

Vodafone is op de hoogte van de terugroepactie. In die zin werkt het niet anders dan een andere reparatie, echter weet je nu van tevoren dat er ook echt een probleem mee is.
Je kunt dus gewoon gebruik maken van de Vervangend Toestel Service en dan regelt Vodafone dat je toestel bij Apple terecht komt 🙂
Bas_1985
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ok helemaal top.
Snel naar de Vodafone winkel dus!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Bas_1985 ,

Inderdaad nog even langs de winkel, is het inmiddels wel gelukt in de winkel ;)?
Bas_1985
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nee, nog geen gelegenheid voor gehad.
Als ik ben geweest zal ik hier plaatsen hoe het gegaan is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic