joeysteegh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5 problemen en klachten

Ik heb sinds Februari 2013 een abbonoment bij Vodafone afgesloten met een Iphone 5 16GB. Sinds Augustus werkt mijn telefoon totaal niet meer naar behoren, ik heb contact opgenomen met de Vodafone winkel maar deze zeiden dat het mijn eigen schuld was.

De powerbutton werkte van het een op de andere dag NIET meer, ik krijg hem alleen nog aan als ik hem aan de stroom koppel. Tevens is de batterij waardeloos, hij gaat nog geen halve dag mee. De medewerkers in de winkel zeiden dat dit slijtage was. Ik kan mij niet voorstellen dat slijtage is. De telefoon was toen net een half jaar oud. Alsof ik 1000 keer per dag op de powerbutton heb liggen te duwen....

Ik ben niet erg tevreden over deze afhandeling en begin mij steeds meer te ergeren aan mijn telefoon. Ik kan er totaal niet goed mee werken en ben altijd afhankelijk van de batterij.

Ik hoop dat jullie wellicht met een passende oplossing kunnen komen......

Met vriendelijke groet,

Joey Steegh
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Joey, ik begrijp dat je dit vervelend vindt. Een exacte oplossing kan ik je via het forum niet bieden. Het forum is er vooral voor tips&tricks, vandaar dat ik dit topic verder sluit. Ik kan je denk ik wel een heel eind op weg helpen 🙂

Als er onderdelen van je toestel niet meer werken, dan kan je toestel opgestuurd worden ter reparatie. Of een defect onder garantie valt moet worden bepaald door de reparatiedienst, maar over het algemeen kun je zeggen: is je toestel altijd netjes behandeld, niet gevallen, niet elke dag mee in de douche geweest, etc, dan lijkt het waarschijnlijk dat een defect onder garantie valt. De reparatiedienst heeft echter uiteraard het laatste woord daarin.

Ik ben niet bij het gesprek geweest met mijn collega's, maar in jouw geval is je toestel nog geen jaar oud, dus zou ik het mbt de power-button inleveren ter reparatie en daarbij het batterij-verhaal ook vermelden.

Overigens zou het inderdaad kunnen dat bij intensief gebruik de batterij snel leeg gaat. Meld het wel uiteraard, dan wordt er bij reparatie naar gekeken. Maar of zoiets ook verholpen kan worden durf ik niet te garanderen. Het kan inderdaad een combinatie van normale slijtage van de accu en intensief gebruik zijn.

Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic