Crb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iphone 5 met abonnement

Ik heb een iphone 5 besteld met abonnement bij vodafone. Nu loopt mijn abonnement bij telfort 1 februari af en mijn abonnement bij vodafone begint dus 1 februari. Alleen nu vroeg ik me af, kan ik de simkaart van telfort laten knippen en dan in mijn iphone doen? Of werkt dat niet? Is wel of niet simlockvrij?
3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Crb schreef:
Ik heb een iphone 5 besteld met abonnement bij vodafone. Nu loopt mijn abonnement bij telfort 1 februari af en mijn abonnement bij vodafone begint dus 1 februari. Alleen nu vroeg ik me af, kan ik de simkaart van telfort laten knippen en dan in mijn iphone doen? Of werkt dat niet? Is wel of niet simlockvrij?
Hoi Crb, welkom op het Vodafone Forum. Zoals je misschien weet is het zo dat de iPhone5 met een Nano simkaart werkt. Het is helaas niet mogelijk om een simkaart of een micro simkaart te knippen naar een Nano simkaart. De iPhone 5 is simlock vrij maar zonder Nano simkaart werkt deze niet 🙂 Denk dat het weinig zin heeft om voor de resterende dagen een Nano simkaart aan te vragen bij je huidige provider. Uiteraard is dit een beslissing die alleen jij zelf kunt nemen 😄
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Weer mijn bericht verwijderd.

Ga zo door en ik kom hier niet meer. Ik mag zo te zien ook geen mensen helpen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
melvintje schreef:
Weer mijn bericht verwijderd.

Ga zo door en ik kom hier niet meer. Ik mag zo te zien ook geen mensen helpen
Heey Melvin, natuurlijk mag je mensen helpen en je mening hier op het forum schrijven. Ik heb je laatst een prive bericht gestuurd en je uitgelegd waar een post op dit forum aan moet voldoen. Zoals je weet zijn er regels op het forum en als je post hieraan niet voldoet kan het zijn dat we na een waarschuwing je post verwijderen. Nogmaals je mag mensen helpen en informatie delen maar denk goed na wat je schrijft, zorg dat je informatie klopt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic