tiarachayenne

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5 gaat niet meer aan.

2 dagen geleden is na een lege batterij mijn iphone uitgevallen. Oplader was kapot, dus vandaag een nieuwe oplader gehaald bij de kruidvat. Deze was niet van apple, maar gewoon een merkloze. Mijn iphone reageert er niet op. Ook even een originele apple oplader geprobeerd zo'n 2 uur lang, maar nog steeds vertoont mijn iphone geen teken van leven. Iphone is al wel bijna 2 jaar oud, maar geheel krasvrij, altijd in een hoesje gezeten en extra schermpje erop. Wat kan ik nu het beste doen? Iphone vertoonde ook geen mankementen behalve dat het geheugen overvol was. What should I do guys? Lijkt me niet dat een iphone gewoon plotseling kan overlijden toch? ..
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Nooit leuk als een telefoon er zo maar mee stopt
Je geeft aan dat je verschillende laders al geprobeerd hebt, hierop reageert de iPhone niet. In dit geval raad ik echt aan om het toestel te laten repareren. Zie voor meer informatie https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
tiarachayenne , ook ik vrees dat de iPhone gerepareerd moet worden. Hopelijk hebben ze het probleem snel verholpen. We sluiten dit topic over 48 uur, je kunt er dan niet meer op reageren.
RobCoenen

Liefhebber
  • 81Posts
  • 6Oplossingen
  • 6Likes
Verbind je iPhone eens aan een computer met de meest recente iTunes versie. Houd vervolgens de homebutton en de aan/uit knop tegelijktijdig ingedrukt tot er mogelijk een iTunes logo op het scherm van de iPhone tevoorschijn komt. Indien dit logo verschijnt kan je kiezen voor 'update' en de telefoon zal dan proberen zich te herstellen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
tiarachayenne, heeft het advies van RobCoenen nog geholpen?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
tiarachayenne, helaas hebben we niets meer van je vernomen. Ik heb het topic daarom dan ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic