Hmm, mooi verwarrend allemaal. Via Twitter meldden ze mij juist dat als ik "defect" aankruis ik gewoon automatisch een nieuwe krijg. Is ook zo in mijn post op het forum verteld, waar ik naar linkte. Ik heb ook geen zin in een volledige annulering, aangezien ik ook nummerbehoud heb :-S
Ik heb overigens op het formulier defect aangekruisd, en bij de beschrijving ook vermeld dat ik geen annulering wil, maar een onbeschadigd toestel... Maar goed, door jou contact begin ik wel weer te twijfelen. Dat worden weer 45+ minuten in de wacht bij de helpdesk morgen :-S
Dit werd mij verteld via Twitter:"Als je toestel defect was bij aankomst en je hebt het op deze manier terug gestuurd krijg je vanzelf een nieuwe:). ^AH".
En in reactie op mijn post op dit forum: "Als je hebt aangevinkt dat hij ivm een defect retour komt krijg je (nadat mijn collega's het probleem ook hebben geconstateerd) een ander toestel. Dus dat komt goed
"
Vodafone medewerkers; schijn hier jullie licht eens op. Dit moet toch netjes en correct opgelost kunnen worden, jullie onduidelijke communicatie veroorzaakt verwarring.