JuBlo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 5 Geen Internernet

Hallo,
 
Ik heb zojuist de 4g Blox geactiveerd op my vodafone. Echter nadat ik deze heb aangezet werkt mijn internet niet meer. Alle instellingen zijn verder gewoon juist.
 
Wat kan het probleem zijn?

Groet,
Julian Blott
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
danterzo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
je bent me held van de dag 😛

Bekijk in context

7 Reacties 7
Neroo75

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen dekking in jouw gebied.heb ik nu ook en wil terug naar 3G maar dat lukt niet.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hey all,

Wellicht heb ik de oplossing hiervoor:

Ga eens op het toestel naar Instellingen - Aanbieder - Schakel naar handmatig - Kies een ander netwerk dan Vodafone. Je krijgt waarschijnlijk een foutmelding. Hierna kun je weer handmatig het Vodafone netwerk selecteren. Schakel vleigtuigmodus aan/uit en probeer verbinding te maken met het internet. Ik hoor graag van jullie of het is gelukt.
Mikee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier het zelfde probleem, heb geprobeerd wat hierboven beschreven staat maar werkt niet bij mij:(
 
Mikee

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik heb na het installeren van ios7 een smsje gehad over vodafone 4G en dacht dat ga ik doen! Heb dus de 4G blox aangezet maar nu heb ik helemaal geen internet meer. Heb al verschillende dingen geprobeerd maar allemaal zonder resultaat.
 
APN instellingen live.vodafone.com / gebruikersnaam: vodafone / wachtwoord: vodafone
aanbieder wisselen en vervolgens vliegtuigmodus aan/uit
 
Ik heb geen idee wat ik moet doen, hoor graag snel van jullie.
 
Isar

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had hetzelfde, bij mij werkte het weer als je de aan/uit knop+de home knop 10 seconden ingedrukt houdt (ingedrukt houden totdat je het apple logo weer ziet.
Maltor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel dat aan en uit doen heeft bij mij ook gewerkt had het zelfde probleem
danterzo

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
je bent me held van de dag 😛
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic