mamutskywalker

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Iphone 4s dan wel internet dan weer niet

Hallo

Ik heb een iphone 4s en als ik aan het internetten ben kan ik na 2 minuten niet meer internetten, de laadbalk blijft staan waar die is. Na resetten van telefoon of de internet instellingen kan ik weer 2 minuten internetten, hierna kan ik weer niet internetten, het is ook vaak dat hij eerst een toestemming moet krijgen voordat hij verder gaat of zo. Video' s willen vaak niet starten of duurt eeuwig voordat ze starten na de reset anders loopt het helemaal niet.
Ik heb al een nieuwe sim kaart gehaald, deze hielp niet ook heb ik mijn kaart geprobeerd bij een ander telefoon zelfde resultaat, een T-mobile kaart geprobeerd in mijn toestel zonder problemen.
Dit probleem had ik ook met ios5 maar nu heb ik 6.1 en het lijkt alleen maar erger te worden.
Dit problemen heb ik op vaste plaatsen getest dus niet dat ik ene keer wel goed ontvangst heb en dan weer niet, ik heb dit probleem altijd of ik nu vol ontvangst heb of niet.
Graag hoor ik oplossingen voor mij.
Alvast bedankt
9 Reacties 9
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi mamutskywalker, welkom op het forum! Wanneer je dit al langere tijd hebt, zou het toch zo kunnen zijn dat er een defect is aan het toestel. Ben je met het toestel al eens langsgeweest in een Vodafone winkel?
mamutskywalker
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ja, ik ben bij een vodafone winkel geweest en ik heb een nieuwe sim kaart gekregen, die heeft niet geholpen, probleem lijkt op de aansluiting zoals eerder gemeld want ik heb dit met een ander toestel geprobeerd en heb het zelfde probleem en met een andere kaart in mijn toestel lijkt het allemaal goed te gaan.
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat is wel erg opvallend. Die andere kaart die je test, is dat ook een Vodafone sim of komt die van een andere provider?
mamutskywalker
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
nee, het was een T-mobile kaart..
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
zou je kunnen aangeven op welke postcode je hier last van hebt? Dan kijken we na of er eventueel problemen zijn op die locatie.
mamutskywalker
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Op postcode 6827AV gebruik ik het meest internet via 3g maar op andere locaties heb ik niet zo uitgebreid kunnen testen omdat ik op en om mijn thuis adres niet goed 3g verbinding heb,
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé mamutskywalker

Zowel de dekking op 2 als 3G is optimaal zover ik het hier kan bekijken. Ook is er geen storing bekend.
Lastig, omdat je al verschillende dingen geprobeerd hebt. Heb je dit probleem vooral binnenshuis of juist buiten?
mamutskywalker
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dit probleem heb ik zowel binnen als buiten. Ik ben zelf ook moedeloos van geworden, ik krijg morgen of overmorgen weer een andere kaart toegestuurd, die zal ik ook nog even proberen en dan zien we wel weer.

Thanx tot zover
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
mamutskywalker schreef:
Dit probleem heb ik zowel binnen als buiten. Ik ben zelf ook moedeloos van geworden, ik krijg morgen of overmorgen weer een andere kaart toegestuurd, die zal ik ook nog even proberen en dan zien we wel weer.

Thanx tot zover
Ik begrijp dat het vervelend is, laat het ons even weten. Mocht het niet opgelost zijn gaan we zeker verder kijken voor een mogelijke oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic