basj

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 4S pre-order die eind december geleverd wordt...

 
Ik heb een pre-order gedaan op 21 oktober omdat ik hem dan 'als een van de eerste' zou hebben.
Ik kreeg direct een orderbevestiging via de mail binnen (ordernr 306872892 voor de meezelende VF mensen).
Inmiddels merk ik om mij heen dat veel mensen al een Iphone 4S hebben, maar ik niet.
 
Ik heb eerder gebeld met de klantenservice maar toen bleek dat de order niet in het systeem stond. Even wachten was het advies.
Ik heb tot 8 november gewacht. Toch nog eens een belletje gedaan. Mijn order was niet goed gegaan want hij stond als nieuwe klant geregistreerd. Dit terwijl ik de bestelling heb gedaan als ingelogde bestaande klant via de website. Alleen kon ik nergens nummerbehoud en verlenging aangeven dus ik krijg nog een 2e abbonement erbij ook als ik niet op oppas.
 
Die eerste order zou geannuleerd worden en ik moest dan maar opnieuw een iphone 4S bestellen...
 
De eerste order is nog niet geannulleerd (denk ik, ik kan nog steeds de status opvragen via de website) en ik heb een 2e bestelling gedaan met nummerbehoud via de telefonisch bij Sales. Sales zou hem echt gaan bestellen en ik zou meteen via de email een orderbevestiging krijgen. Dat was gisteren...En ik heb nog geen orderbevestiging binnen. En mijn vorige order wordt gecanceled...
 
Ik vind dat als je iets pre-ordered op de 21 oktober en dan via Sales te horen krijgt dat de iphone 4S EIND DECEMBER geleverd wordt omdat VF de boel niet op orde hadden nogal onhandig. Ik vind dat je dan er zo snel mogelijk dat ding moet sturen, en niet eind december, als alle normale orders zowat verwerkt zijn. Ik kom dan als pre-order als laatste in de rij. Precies het tegenovergesteld als gecommuniceerd bij het pre-orderen. Daar maak je geen vrienden mee..
 
Wat wil ik?
- graag een orderbevestiging. Want ik heb 2 x besteld, maar weet nog niks.
- Liever beetje voorrang met leveren: pre-orderen op de 21ste oktober en eind december geleverd krijgen omdat er proceszaken niet goed gaan bij VF roept om een uitzondering  te maken.
 
Je moet als bedrijf, daar waar het fout, gaat buiten je processen en regels kunnen treden.
 
Ik begrijp ook niet dat men niet de boel beter heeft ingericht voor wat betreft het bestelproces.
 
 
1 Reactie 1
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Basj,

Ik kan de frustratie heel goed begrijpen! Echter kunnen wij als moderators jou hierbij niet helpen. Wij kunnen deze gegevens niet inzien en of bewerken. Tevens kunnen onze mede forum gebruikers dit ook niet!

Het enige dat we je kunnen adviseren is om contact op te nemen via de telefoon of per email.

Mijn excuses voor het ongemak hierin! Als ik iets voor je had kunnen betekenen had ik dit ook graag gedaan!

Het topic sluit ik dan ook.

Met Vriendelijke Groet,
Roy


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic