svenjehae

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 4S WIFI gaat niet meer aan

Ik heb sinds zaterdag een probleem met mijn Iphone 4S
 
Ik kan namelijk WIFI niet meer aan of uitzetten.

  •  Het is niet zo dat hij geen verbinding maakt, ik kan het schuifje van WIFI niet meer aan of uit zetten. hij staat gewoon standaard uit en nu gebruik ik dus veel te veel mb's.

  •  Ik hoop dat de omschrijving duidelijk genoeg is, ik heb overigens al de telefoon hersteld via itunes en alle in stellingen opnieuw ingesteld

  •  hij is overigens geupdate naar ios6 sinds vrijdag..

    Heb ook al de instellingen hersteld via de telefoon én via itunes, de telefoon 3 minuten uit laten staan en alle andere oplossingen op internet geprobeerd.
     
    Ik hoor het graag,
16 Reacties 16
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi svenjehae,

 
Heb je al een keer je simkaart uit het toestel gehaald?
Misschien eens naar de Vodafone winkel ? 
svenjehae
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik inderdaad al geprobeerd. Vodafone winkel nog niet, ben wel al bij Bel Company geweest (dichtsbijzijnd). 
het is toch haast onmogelijk dat de wifi antenne na 3 maanden (nieuw gekocht eind juni 2012) al kapot is? 
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi svenjehae,
 
Wat is er gezegd bij de Belcompany ? En van welke WiFi antenne maak je gebruik ?
 
Grtz
svenjehae
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
bij de Belcompany hebben ze me het advies gegeven om hem te rebooten via itunes. Verder niet echt een bruikbare tip omdat zij het ook niet wisten.
 
Ik heb geen idee waar ik kan vinden van welke antenne ik gebruik maak, maar als dat gaat over wat er onder algemene info en dan info daar staat bij wifi adres C0:9F:42:4E:F7:58
 
Kan het iets te maken hebben met de VPN instellingen? Die zijn namelijk helemaal leeg. 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Heb je toevallig afgelopen weekend je telefoon geupdate naar iOS 6?
 
Er schijnen namelijk bij een aantal mensen daardoor problemen met WiFi te ontstaan.
 
Zie als voorbeeld dit artikel. In het artikle wordt gesproken over de iPhone 5, maar in de comments er onder lees je ervaringen van mensen met een iPhone 4(S).
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi svenjehae,
 
De netwerk sleutel die in je invoert op je toestel is dat de juiste ?
Mocht je daar een foutcode krijgen is het raadzaam om deze te verwijderen en opnieuw in te voeren 🙂
 
 
Eddyonline

Stamgast
  • 46Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hoi svenjehae,
 
Een hoop mensen hebben problemen met het internet sinds zij IOS 6 er op hebben gezet.
Ik gaf het advies bij iemand om deze koppeling te volgen en het probleem was bij deze persoon gelijk opgelost.
Probeer het eens zou ik zeggen, succes!
 
http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/telefoonfuncties/probleem-met-mobiele-datanetwerk-oplossen/
Tomvantreeck

Stamgast
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes
Hee,
 
Een maat van mij heeft dit probleem ook gehad toen hij zijn 4S software upgrade van 5 na 6.
Bij hem is het probleem verholopen door simpelweg de iPhone uit/aan te zetten, neem aan dat jullie dit al geprobeerd hebben..
De gehele iPhone Herstellen en je reservekopie erop zetten via Itunes kan ook helpen.
Het volgende heeft mij geholpen;
 
Ga na Settings --> Wi-Fi --> Je eigen netwerk --> Scroll helemaal omlaag en zet HTTP Proxy na Auto
 
 

Succes!
 
Groetjes,
 
Tom
 
marco343

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
werkte  als  een speer bij mijn 
 
dank je wel
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Tom,
 
Even een vraagje, is het niet zo dat je met het terugzetten van de back-up je dezelfde problemen krijgt ?
 
Ben benieuwd naar je antwoord 🙂
 
Grtzzzz
MARLEEN088

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit met hetzelfde. Mijn WIFI werkte niet meer. Ik heb dan het schuifje uitgezet en nu krijg ik het niet meer aan.
Bovenvermeld gaat dus niet, want ik kan naar : instelling - wifi - maar hier kan ik niks doen, dus niet naar eigen netwerk. Of vind ik die HTTP Proxy ergens anders ?
 
Help ...
 
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Uit&aanzetten enzo heb je neem ik aan ook geprobeerd?

Je kunt ook de netwerk-instellingen eens resetten. Dat kan via instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in
Herstel daar dan de netwerk-instellingen (alléén de netwerkinstellingen ;)). Door die te resetten zou het opgelost kunnen worden en je raakt ook niks kwijt. Je toestel vergeet alleen de wachtwoorden van eerder ingestelde WiFi netwerken, maar dat zou niet zo'n probleem moeten zijn toch?
Wmthomas88

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey ik heb precies hetzelfde probleem. En zit toevallig ook bij vodafone. Ben benieuwd qat hoer uit komt want het kost me uiteindelijk gaat me dit geld kosten omdat ik mijn internetzaken nu alleen maar via 3g kan doen.
Ik hoop dat er een oplossing komt.
Groet wouter
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Wouter, heb je de bovenstaande opties al eens geprobeerd (proxy settings, netwerkinstellingen herstellen, etc)?

Meestal zit daar de oplossing in.

Zo niet, kun je ons iets meer info geven? Welk toestel gebruik je, welke iOS versie, sinds wanneer is het verdwenen, wat heb je al geprobeerd? Misschien kunnen we dan nog nieuwe tips bedenken

Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hi guys, zie de volgende klik hier.


Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic