nadinevt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 4 kopen

Hoi,
 
Ik wil een iPhone 4 gaan kopen, maar heb nog een huidig abbonement lopen en heb nu een HTC Desire Z.
In die HTC zit een normale simkaart, en in de iPhone moet natuurlijk een microsim. Zelf ben ik niet erg handig, dus ik durf het eigenlijk ook niet aan om mn simkaart te gaan verknippen. Kan ik ergens gewoone en microsim krijgen?
 
En in mijn huidige abbonement (Bel + SMS + Web-2 200& Blox web 1GB) bevat internet, werkt dit ook gewoon goed op de iPhone, of is dat weer anders?
 
Weet iemand hier meer van?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Het kan inderdaad in de winkel zo geregeld worden, is binnen een minuut gepiet, maar......
 
zorg dat het abonnement op JOUW naam staat en breng je ID-bewijs mee, anders mogen we je niet helpen.
Staat het abonnement niet op je eigen naam, laat dan degene op wiens naam het wel staat meekomen en zijn/haar ID meenemen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Corina

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ze hebben voor mij in de winkel waar ik de iphone heb gekocht ter plekke de sim op maat geknipt met een speciaal tangetje.
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
abo maakt volgens mij helemaal niks uit zolang, werkt toch wel. maar kun je bij vodafone niet gewoon een passend simkaartje krijgen in de winkel?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Nadinevt,

Je kunt in de Vodafone winkel je huidige simkaart ruilen tegen een micro simkaart. Deze dienst is de eerste keer dat je een kaart ruilt gratis.
Verder maakt het abonnement dat je gebruikt in dit geval niet uit 🙂 Deze zou gewoon moeten functioneren.

Mocht je het abonnement toch willen veranderen dan adviseer ik je om dit in de Vodafone winkel dit te laten doen. Mijn collega zal je graag verder helpen. Ook kun je contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Klik op de link voor meer contactinfo: http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Gewoon ff naar de Vodafone winkel of met de klantenservice bellen.
Zo geregeld 🙂 
 
Grt
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Het kan inderdaad in de winkel zo geregeld worden, is binnen een minuut gepiet, maar......
 
zorg dat het abonnement op JOUW naam staat en breng je ID-bewijs mee, anders mogen we je niet helpen.
Staat het abonnement niet op je eigen naam, laat dan degene op wiens naam het wel staat meekomen en zijn/haar ID meenemen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic