Fabian

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 4 internet

Ik ben van plan om een Iphone bij Vodafone te kopen alleen heb een vraagje over het abbonement erbij.
 
Voor 34.90 krijg je geloof ik 200 smsjes en belminuten en 1GB internet per maand.
 
Ik heb een vraagje over dit internet. Ik zie zo vaak vrienden 24/7 op ebuddy/msn zitten via hun blackberry/telefoon
 
Hoe zit dat precies met het online zijn op chatprogrammas en het trekken van mb's?
10 Reacties 10
Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Fabian,

Welkom op het forum!

Een concreet antwoord op je vraag kan ik je helaas niet geven. Chatprogramma's zoals Ebuddy en msn maken inderdaad gebruik van internet. Hoeveel precies, dat is helaas niet duidelijk.

Dit allemaal is geheel afhankelijk hoeveel je natuurlijk ervan gebruik maakt. Mocht je bijvoorbeeld MSN of Ebuddy open hebben staan, verbruikt dit wel iets van data, maar geen grote getallen aan MB. Wanneer je alleen chat, zijn de bestanden vrij klein. Dit zal nog onder de MB zijn. Maar mocht je bijvoorbeeld ook bestanden (denk aan plaatjes, muziek bestanden ect) verzenden/ ontvangen, dan heb je kans dat je vrij snel veel meer data verbruikt dan jezelf wilt.

Om je data verbruik in de gaten te houden kan je de teller in de Iphone gebruiken. Deze is redelijk accuraat. Tevens zijn er verschillende apps die je data verbruik in de gaten houden.

Tevens wil ik je laten weten dat je van ons een sms krijgt wanneer je 90% van je maandelijkse data bundel hebt gebruikt. Dit om te voorkomen dat je over je data bundel heen gaat waardoor eventuele extra kosten in rekening gebracht worden. En dat is natuurlijk iets wat je niet wilt 😉

Met vriendelijke groet,
Marjolein
Vodafone Forum Team
Fabian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Prima, nee het is echt alleen om 24/7 aan te laten staan eigenlijk en als er iemand praat om terug te praten. niet om bestanden te versturen.
 
iedereen die ik ken zit 24/7 online op msn via zijn blackberry/iphone, dus was beniewd hoe dit nou kan.
 
Als het nauwelijks data trekt dan is het prima.
 
 
Fabian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb trouwens nog een vraagje. Ik zit nu bij t-mobile maar ik wil graag overstappen op vodafone maar wel mijn nummer behouden.
 
Wat moet ik hiervoor doen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo Fabian,

Bij het aanvragen van een abonnement van Vodafone kun je aangeven dat je een abonnement wilt met nummerbehoud. Op deze manier kun je je eigen nummer behouden.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team.
Fabian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn er nog extra kosten aan verbonden?
Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Fabian,

Er zijn geen kosten verbonden aan nummer behoud. Dit als je van een andere provider naar Vodafone overstapt 😉

Met vriendelijke groet,
Marjolein
Vodafone Forum Team
Fabian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wordt er nog verwacht dat de Iphone 4 in prijs zal dalen ivb de iphone 5 die zo uitkomt?
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hey Fabian,

Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar!

Zoals ik nu lees is er voor de iphone 5 nog geen release date bekend hier in nederland.
http://iphone5kopen.nl/iphone-5-release-nederland

Dus ben bang dat we moeten afwachten...:(

Greetz
Lange
Fabian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als de 5 uitkomt zal de 4 dan in prijs dalen bij Vodafone?
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Fabian,

Daar is nog niks over bekend dat deze in prijs zal dalen bij Vodafone.
Het is zoals aangegeven, wordt de tijd het ons zal zeggen helaas.. 😞

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic