Dean95

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 4: Internet op reis werkt niet.

Hallo,

Ik ben op vakantie in Spanje en mijn internet op reis werkt niet.
Ik heb wel gewoon Vodafone 3G verbinding maar ik kan geen gebruik maken van mijn internet.
Als ik probeer te surfen geeft hij aan dat er iets met de DPD of PDP verbinding ofzoiets aan de hand is.
Hoe kan ik dit oplossen?

Gr Dean
4 Reacties 4
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Dean, aangezien je in een Blackberry topic hebt gepost over een Iphone probleem verplaats ik jouw bericht naar het geschikte Iphone topic. Hier staan meerdere vragen m.b.t. dit onderwerp, misschien dat je daar je antwoord uit kunt halen!

Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Hi,
 
Heb je dit al eens geprobeerd?
 
Klik op Instellingen
klik op Algemeen
klik op Netwerk
klik op Mobiel datanetwerk
klik helemaal onderop: Stel opnieuw in
beantwoord de vraag weet u zeker? met: ja
en vul provider gegevens: 
in dit geval: live.Vodafone.com
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
 
En roaming moet natuurlijk ook aanstaan....
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Deze melding krijg je wanneer je meer dan 50 MB in totaal verbruikt hebt en de EU-datalimiet nog aan staat.
 
Door de EU-datalimiet uit te zetten kun je weer gewoon gebruik maken van je internet.
 
Controleer daarbij wel of je a) een abonnement met gebruik in het buitenland VANUIT je bundel hebt of b) Alles-in-1 op Reis bundel actief hebt.
 
Anders kan je onverwacht (of eigenlijk niet onverwacht dus 😉 ) voor hoge kosten komen te staan.
betty

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou breekt mijn klomp.....volgens wat er aan ons verteld wordt
 
* bij het op reis pakket wordt datalimiet automatisch uitgezet dus je krijgt helemaal geen sms als je de 50 mb overgaat, en waarvoor bij 50 mb als je bij het op reis pakket 200 mb hebt....
 
* 1 op reis is een ander pakket dan op reis ....
 Weet je wat ik zou doen, gewoon niet internetten want je kan ongemerkt een rekening krijgen van duizenden euro's.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic