SuperEtienne

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 4 Doet het niet meer.

Hallo, Vanmiddag Gebruikte ik gewoon mijn iphone 4, Ineens werde iphone heel erg heet, heb dit al wel vaker gehad, en ben toen naar de winkel gegaan & heb de binnenkant van mijn iphone schoogemaakt ( waar de oplader in moet ) na een tijdje ging dit probleem weg en kon ik weer ongestoord gebruik maken van mijn iphone.
Nu werd mijn iphone vanmiddag weer heel erg heet, & ging ineens supersnel leeg, toen heb ik mijn iphone direct uit gedaan & af laten koelen en aan de lader gelegt.
Nu wil mijn iphone niet meer aan, ik heb hem nogsteeds aan de lader liggen maar er gebeurd niks, ik heb hem gereset met uitknop + Homeknop, maar er gebeurd niks, als ik de homeknop indruk krijg ik alleen het rode balkje van het opladen, en als ik mijn lader er vanaf haal krijg ik meteen te zien dat hij ieder moment weer kan uitvallen, en dan valt die ook binnen 10 Seconden weer weg..
Is mijn Iphone 4 kapot?, Wat moet ik nu doen? Want heb mijn iphone heel hard nodig ivm met school en moet bereikbaar zijn..

Mvg, Etienne.
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey @SuperEtienne

Het lijkt erop dat je bijna alles hebt geprobeerd. Je zou de volgende 2 dingen nog kunnen testen:

- Verbind je iPhone met je PC en kijk eens of je PC je telefoon wel herkent. Als dat het geval is dan kun je eens proberen of het lukt om je iPhone te herstellen.
- Probeer eens een andere lader/kabel.

Helpen deze twee mogelijkheden?
SuperEtienne
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Laders doen het allebij en de iphone doet het niet op een andere lader, en de iphone word niet herkend door mijn laptop, en opsturen is geen oplossing, want heb mijn telefoon heel hard nodig, en kan mijn telefoon geen 2/3 weken kwijt zijn..

mvg.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@SuperEtienne

Je geeft aan dat ter reparatie opsturen geen oplossing is. Welke oplossing verwacht je dan wel? Als je iPhone kapot is dan zal deze hoe dan ook gerepareerd moeten worden, en daarvoor zul je het toestel op moeten sturen. In sommige situaties heb je recht op een leentoestel. Dit is het geval als je aan het begin van je abonnement hebt aangegeven dat je graag gebruik wilt maken van de Vervangend Toestel Service.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic