Leifel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Iphone 3: internet zeer langzaam

He,
 
Ik heb een vodafone abonnement in een HTC Desire. Nu is de HTC kapot en heb ik van iemand een Iphone 3 kunnen regelen. Nu zegt echter de iphone dat mijn vodafone abonnement geen internet ondersteunt als ik safari open. Vervolgens probeerde ik het nog een keer, en deed het internet t wel, alleen zeer extreem langzaam. De optie een wifi netwerk te selecteren kwam ook elke keer op wanneer ik safari oid opende.
 
Iemand enig idee waarom internet het nu niet wil doen? De iphone is simlock vrij en de rest vd fincties doen het gewoon.
 
Ik heb ook al de helpdesk van vodafone gebruikt: alle instellingen staan goed (APN, etc)
 
Iemand idee?
 
 
3 Reacties 3
Sookie_S

Meedenker
  • 13Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Je kunt eens proberen de iPhone te voorzien van de nieuwste software? Ik denk dat de nieuwste software er niet op kan maar vast wel een nieuwere versie dan dat je nu hebt:P. Als je op de HTC goed 3G bereik hebt zou je dat met de iPhone ook moeten hebben lijkt me. Heb je het toestel wel aangemeld via iTunes?
 
 
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Leifel,

Het kan inderdaad helpen om de nieuwste software op je toestel te zetten. Heb je dit al getest? Kun je ook aangeven op welke postcode je dit probleem ondervindt? Het kan zijn dat de 3G dekking niet optimaal is in jouw omgeving. Dit wil ik graag voor je controleren.
Wvanderspek

Liefhebber
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Als je de iphone aansluit aan itunes kan het zijn dat itunes aangeeft dat de provider instellingen geupdate moeten worden. Hier kan de iphone vervolgens mee op internet. 
 
Als eerst zou ik kijken welke software versie erop staat, dit kun je zien in iTunes als je de telefoon verbonden hebt aan je telefoon, of anders onder instellingen, Algemeen, Info
 
Daar staat versie
 
De nieuwste is IOS 6.0 (deze zal niet op je toestel werken)
 
Voor de Iphone 3g is een gelimiteerde versie van IOS4 het laatste wat je kunt draaien, dit omdat het een ouder toestel is en veel van de nieuwe functies niet wordt ondersteund.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic