Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Iphone 15 Pro Max verlening status

Hoi,

Zoals velen heb ik vandaag m’n abonnement verlengt met de iphone 15 Pro max… maar elke x als ik mijn status wil bekijken, krijg ik deze foutmelding! Ik lees verschillenden verhalen… eentje zegt dat het komt omdat er nog voor betaald moet worden ( had hiervoor contact opgenomen en er werd gezegd dat ik pas moest betalen wanneer m’n nieuwe abonnement ingaat + zie verder ook geen openstaand bedrag) en de ander zegt dat het komt door de vele bestellingen. Zou iemand mij kunnen helpen aub:)

 

MVg Damian

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Damian1998!

Je gebruikersnaam kwam mij al bekend voor, maar dat komt omdat ik vanochtend ook in een topic van je heb gereageerd 🙂 Ik zie dat er een nieuwe bestelling is geplaatst voor Red Unlimited met de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium. Deze bestelling heb je inmiddels ook al goedgekeurd. De bestelling is nu op de juiste wijze verwerkt en we zullen je per SMS en e-mail op de hoogte houden van de levering van het toestel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Tiineke1990

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik heb begrepen dat het door het grote aantal bestellingen komt, maar het is een grote ergernis! Alle begrip voor een langere levertijd, maar de communicatie en updates laten nogal te wensen over.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Damian1998 
Wat mooi dat je een nieuwe iPhone hebt gekocht en je abonnement hebt laten verlengen. Op dit moment kan niemand je exact vertellen wat er gaande is. Wel kan @Cecilia met je mee kijken of je bestelling er doorheen is en/of het nu ligt aan de betaling of dat de bestelling op hold ligt omdat het toestel nog niet binnen is bij Vodafone. Weet dat ook Apple niet had verwacht zoveel nieuwe toestellen te verkopen dat ze hun fabrieken flink laten doorwerken. 

Kan alleen maar zeggen, geduld hebben, dat is echt het beste wat je op dit moment kan doen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Damian1998
topicstarter
Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

Precies! Ik heb alle begrip natuurlijk dat het aantal hoger was dan dat ze hadden verwacht. Maar natuurlijk weet vodafone zelf ook dat de iPhone ieder jaar flink populair is, dus een betere communicatie wordt gewaardeerd. Het gekke is ik heb op 15 september mijn abonnement al verlengd maar deze is geannuleerd door vodafone zelf, waardoor ik nu weer helemaal opnieuw in de wachtrij zit...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Weet je @Tiineke1990, dat komt ook omdat Vodafone zelf niet weet wat ze kunnen verwachten. Apple stuurt toestellen naar alle providers en die moeten maar afwachten wat ze binnen krijgen. Uiteraard voor de klant vervelend maar ook voor Vodafone want die kan geen exacte informatie verstrekken. Afwachten, dat is alles was je kan doen. Net zoals alle voorgaande jaren 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Damian1998!

Je gebruikersnaam kwam mij al bekend voor, maar dat komt omdat ik vanochtend ook in een topic van je heb gereageerd 🙂 Ik zie dat er een nieuwe bestelling is geplaatst voor Red Unlimited met de Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium. Deze bestelling heb je inmiddels ook al goedgekeurd. De bestelling is nu op de juiste wijze verwerkt en we zullen je per SMS en e-mail op de hoogte houden van de levering van het toestel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic