LG36

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Iphone 15 Pro Max verlening status

Hoi,

Zoals velen heb ik afgelopen vrijdag  m’n abonnement verlengt met de iphone 15 Pro max… maar elke x als ik mijn status wil bekijken, krijg ik deze foutmelding! Ik lees verschillenden verhalen… eentje zegt dat het komt omdat er nog voor betaald moet worden ( had hiervoor contact opgenomen en er werd gezegd dat ik pas moest betalen wanneer m’n nieuwe abonnement ingaat + zie verder ook geen openstaand bedrag) en de ander zegt dat het komt door de vele bestellingen. Zou iemand mij kunnen helpen aub:)

 

MVg Lougo Gorré

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @LG36, welkom hier!

Jouw bestelling is goed doorgekomen en netjes gevalideerd in ons systeem. Dit is dus helemaal in kannen en kruiken. We houden je altijd per SMS nog op de hoogte omtrent de levering en ook kun je deze pagina in de gaten houden. Zodra er meer bekend is over de levertijden, dan zal dat hier worden gedeeld. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic