Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Iphone 12 pro goud

Heeft er hier iemand de iphone pro goud besteld en krijgt hem deze week nog geleverd?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik zou dan op deze topic blijven:

https://forum.vodafone.nl/apple-15/iphone-12-bestellen-leveren-302471?postid=336059#post336059


Daar staan alle vragen over wel of niet ontvangen en kunnen andere je helpen waar je dit kan vinden. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Pats16 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt op meerdere plekken vragen over de iPhone, misschien is het handig om op 1 plek te blijven. Je geeft aan dat je je eigen iPhone morgenmiddag krijgt. Even afwachten dus en dan komt het goed en heb je hem in handen. Bij Apple zelf is de goud kleurige niet leverbaar dus verwacht ook niet dat deze dan geleverd gaat worden aan iemand bij Vodafone. Geduld hebben en afwachten op je eigen bestelling 🙂

Veel plezier alvast met je nieuwe toestel.

Pats16
topicstarter
Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Energieboy wrote:

Hoi @Pats16 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je hebt op meerdere plekken vragen over de iPhone, misschien is het handig om op 1 plek te blijven. Je geeft aan dat je je eigen iPhone morgenmiddag krijgt. Even afwachten dus en dan komt het goed en heb je hem in handen. Bij Apple zelf is de goud kleurige niet leverbaar dus verwacht ook niet dat deze dan geleverd gaat worden aan iemand bij Vodafone. Geduld hebben en afwachten op je eigen bestelling 🙂

Veel plezier alvast met je nieuwe toestel.

Nee hoor nog geen bevestiging dat ik hem krijg! Eind week 44 staat hij nu op! Vandaar mijn vraag

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik zou dan op deze topic blijven:

https://forum.vodafone.nl/apple-15/iphone-12-bestellen-leveren-302471?postid=336059#post336059


Daar staan alle vragen over wel of niet ontvangen en kunnen andere je helpen waar je dit kan vinden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, :(. Dan is het heel even nog afwachten @Pats16. Hopelijk heb je gauw de iPhone in huis. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic