Ryanh023

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Iphone 11 pro krassen

Hallo allemaal,

ik heb nu zo ongeveer anderhalve maand een Iphone 11 pro. heel fijn toestel alleen zit hij nu al helemaal vol met krasjes op het scherm waarvan ik echt niet zou weten hoe ze erop zijn gekomen. Hiervoor had ik een iphone 7 plus en die had na 2 jaar geen enkel krasje. Hebben meer mensen hier last van en kan hiermee terug naar de winkel?

groetje Ryan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Ryanh023 

Welkom op de community!  Ik kan mij voorstellen dat krassen op het scherm erg vervelend zijn. Zeker als je het toestel pas hebt.
Krassen op het scherm valt  helaas niet onder fabrieksgarantie. Dit is omdat krassen op het toestel ontstaan door het gebruik van het toestel. Dit is te voorkomen door gebruik te maken van een screenprotector. 

Indien je een verzekering bij ons hebt lopen, dan kun je het toestel laten maken. Je betaalt €45,00 eigen risico hiervoor. 
Meer over de reparatie en de verzekering lees je hier

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Ryanh023 

Welkom op de community!  Ik kan mij voorstellen dat krassen op het scherm erg vervelend zijn. Zeker als je het toestel pas hebt.
Krassen op het scherm valt  helaas niet onder fabrieksgarantie. Dit is omdat krassen op het toestel ontstaan door het gebruik van het toestel. Dit is te voorkomen door gebruik te maken van een screenprotector. 

Indien je een verzekering bij ons hebt lopen, dan kun je het toestel laten maken. Je betaalt €45,00 eigen risico hiervoor. 
Meer over de reparatie en de verzekering lees je hier

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Geen hoesje zeker? Of een folie op het scherm?
Altijd voorzichtig zijn met je mobiel en zeker niet zomaar in je zak stoppen.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Was de uitleg van Steven duidelijk voor jou @Ryanh023 ?

Ryanh023
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja was duidelijk dankjewel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic