Xjdh_

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Iphone 11 loopt vast

Ik heb sinds een aantal dagen dat mijn iphone 11 soms vastloopt (1x per dag). Hij gaat dan 1 sec op zwartbeeld waarna het ronddraaiende cirkeltje in beeld komt. Na 2 sec gaat mijn telefoon weer op mijn ontgrendelscherm en doet die het gwn normaal. Dit is heel vervelend en heb ios 14.2.2 al geïnstalleerd. Waar ligt dit aan? Mijn toestel is net ietsmeer dan een half jaar oud.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Xjdh_
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank. Sinds de iOS 14.5, die ik gisteren heb geïnstalleerd, is het niet meer gebeurd. Ik kijk het nog even aan en anders even langs de winkel!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2864Posts
  • 827Oplossingen
  • 1006Likes

Hi @Xjdh_
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Het is zeker irritant als jouw iPhone 11 op dagelijkse basis vastloopt. Helemaal met een toestel dat nog maar net iets meer dan een halfjaar in gebruik is zou dit niet mogen gebeuren. Ik heb toevallig zelf ook een iPhone 11 en herken dit probleem niet, dus laten we ervoor zorgen dat ook dit probleem bij jou wordt verholpen. Om een mogelijke oorzaak zoals software en instellingen uit te sluiten is het aan te raden om jouw iPhone eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (vergeet niet een back-up te maken). Het is zwaar geschut, maar hierdoor kan je wel gelijk veel factoren uitsluiten. 

Mocht het probleem dan alsnog aanhouden dan zou ik adviseren om even langs een Vodafone winkel te gaan. Mijn collega kan dan even met je mee kijken in het toestel en indien nodig het toestel ook gelijk opsturen ter reparatie. Houd je ons op de hoogte?

Xjdh_
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank. Sinds de iOS 14.5, die ik gisteren heb geïnstalleerd, is het niet meer gebeurd. Ik kijk het nog even aan en anders even langs de winkel!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic