ikke0406

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ipad (3) kan geen berichten verzenden geeft melding "niet geregistreerd bij imessage"

Ik heb sinds vanmiddag ook een nieuwe ipad. Er staat standaard ook een "berichten" app op, net zoals op mijn ihpone 4s
 
Alleen als ik een bericht wil verzenden dan krijg ik een uitroepteken achter de naam van de gekozen persoon te staan.
Als ik daarop druk dan krijg ik achter het betreffende telefoonnr. de tekst "is niet geregistreerd bij imessage"
Kan dan wel een tekst invoeren maar de "stuur" button blijft donker
 
Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat krijg?
 
 
 
3 Reacties 3
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ikke0406 ,

Welkom op ons forum! Je geeft aan dat je geen berichten met je nieuwe Ipad kunt verzenden.Als je e-mail bedoelt heb ik een oplossing.
Ik vermoed dat je nog niet de juiste uitgaande server ingesteld hebt. De juiste uitgaande gegevens vind je op onze site met de link www.vodafone.nl/mijntoestel.

Suc6!
ikke0406
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee had het niet over mail maar duidelijk over de "berichten" app
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Beste Ikke,


iMessage is een nieuwe berichtendienst die vanaf firmware iOS 5 standaard geïnstalleerd staat op de iPhone, iPad en iPod touch. De dienst is vergelijkbaar met PingChat, WhatsApp en BlackBerry Messenger en laat je ongelimiteerd berichten sturen naar mensen die de toepassing ook hebben. Dat betekent dat het WhatsApp niet meteen overbodig maakt, omdat je ook wilt blijven communiceren met mensen die telefoons van een ander merk hebben

Hopelijk verduidelijkt dit je vraag.

Groetjes,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic