Aran-k

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inzien factuur My Vodafone App

Hallo,
Ik heb sinds kort een abonnement bij jullie, maar bekeek net via de app mijn eerste rekening. 75,29 euro. Is dit bedrag dan inclusief aansluitkosten van 30 euro?
Tevens staat er dat het bedrag is betaald op 18-02, maar is nog niet van mijn rekening af? Kan het zijn dat hier vertraging tussen zit?
Alvast bedankt.

Edit: Moderator Arina: Heb de titel aangepast zodat deze beter overeen komt met de vraag die je stelt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Goed antwoord echter is de incassodatum niet bij iedereen hetzelfde. Er zijn verschillende cyclussen waarin mensen ingedeeld kunnen worden. Maar na de eerste incasso zal het bij iedereen elke maand rond diezelfde datum zijn.

Het klopt dat de specificatie via de My Vodafone App niet inzichtbaar is trouwens. Planning is om dit voor het eind van de zomer mogelijk te maken.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Via de button bovenaan deze website: My Vodafone kun je inloggen op je eigen My Vodafone omgeving.
Met email-adres plus je wachtwoord, dat je ook gebruikt voor inloggen bij de App.
Kies voor Rekeningen. En daarna voor "Mijn rekeningen bekijken"
Daar krijg je een overzicht van je Vodafone rekeningen in het PDF-formaat.
Alle vragen die je hebt, worden na het raadplegen en downloaden van deze rekening in het PDF-formaat, beantwoord.

Incasso van het verschuldigde bedrag van je meest recente Rekening vindt plaats op 27 Februari 2014.
Het kan inderdaad zo zijn dat My Vodafone tot die aanstaande incasso-datum verkeerde info weergeeft omtrent de betalingsstatus van die meest recente factuur.
Na die aanstaande incasso-datum wordt die betalings-status wel goed bijgewerkt. Dus na 27 Februari 2014.
Vodafone gaat er op voorhand van uit dat de automatische incasso bij iedereen correct zal gaan verlopen.

Succes !

Netwerker
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Goed antwoord echter is de incassodatum niet bij iedereen hetzelfde. Er zijn verschillende cyclussen waarin mensen ingedeeld kunnen worden. Maar na de eerste incasso zal het bij iedereen elke maand rond diezelfde datum zijn.

Het klopt dat de specificatie via de My Vodafone App niet inzichtbaar is trouwens. Planning is om dit voor het eind van de zomer mogelijk te maken.
louisdewinter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan nog steeds geen inzicht krijgen in de details van mijn factuur. Gaat dit nog lang duren?

Anonymous
Niet van toepassing
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt als je op details van je rekening klikt wel de gegevens inzien etc
louisdewinter

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zal wel maar als ik op mijn rekeningen klik zie ik alleen maar OEPS foutje er wordt aan gewerkt
Anonymous
Niet van toepassing
verwijder eens de cookies van de browser of kijk eens via een andere browser
Anonymous
Niet van toepassing
Was het nog gelukt
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic