tjongejonge

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inzicht verbruik tegoed want tegoed verdwijnt zonder dat ik bel/internet

Heb dit probleem al diverse malen voorbij zien komen op dit forum zonder dat er een helder antwoord op is gegeven. Daarom stel ik de kwestie nogmaals ' aan de kaak'.

Ik waardeer mijn tegoed op met EURO 10 en ik ontvang bevestiging van Vodafone dat het geld inderdaad is ontvangen en dat de opwaardering is geslaagd. Mijn tegoed is dus aangevuld Vervolgens pleeg ik 1 kort telefoontje (2 minuten) binnen Nederland. Ik maak verder geen gebruik van internet en ik verstuur ook geen sms-berichten. Tot mijn verbazing ontvang ik na twee weken -tig sms-jes van Vodafone dat mijn tegoed is gedaald naar EURO 0,39 en dat ik dus moet opwaarderen.

En ja, ik heb een account aangemaakt op My Vodafone want ik verwachtte dan tenminste inzicht te kunnen krijgen in het verbruik (waar is mijn 10 EURO gebleven?) maar er is werkelijk niets vermeld over het verbruik, noch over eventuele telefoontjes / sms-jes noch over eventueel dataverbruik waardoor het verbruik van het tegoed verklaard zou kunnen worden. Ook heb ik telefonisch contact gezocht met de Klantenservice maar daar stond ik een poos in de wacht. Dat schiet niet echt op. Vandaar dat ik deze kwestie nu voorleg via dit forum.

Tot mijn verbazing constateer ik dat ik blijkbaar niet de enige ben die zich geconfronteerd ziet met een onverklaarbare daling van het tegoed. Het zou fijn zijn wanneer er een iets concreter antwoord komt op deze kwestie dan ' neem morgen even contact op met de klantenservice'.

Alvast dank voor de medewerking!


2 Reacties 2
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste tjongejonge,

Ik heb zelf niet zoveel ervaring met pre-paid echter heb ik wel een tip om te zorgen dat het data verbruik niet of onder toezicht geen of vrijwel geen impact zal hebben op uw beltegoed.

Zet internet in uw toestel uit of laat het blokkeren bij de klantenservice dan kunt u het ook niet perongeluk aanzetten. Mocht u wel internet willen gebruiken installeer dan een data teller om bij te houden wat het verbruik is waarna je dit een beetje aan je beltegoed kosten kunt koppelen.

Bij de afdeling prepaid klantenservice zouden ze u hier nog wat verder in moeten kunnen ondersteunen. Echter begrijp ik dat het de afgelopen maanden heel erg druk is bij de klantenservice. Uit eigen ervaringen kunt u met dit soort vragen het beste om 08:00 smorgens bellen of op een zaterdag dan krijgt u relatief sneller iemand aan de lijn.

Met vriendelijke groet,
MrMister
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@tjongejonge, alereerst welkom op het forum! Het forum is bedoeld voor en door klanten. Het is dus de bedoeling dat andere forumleden jou met je vraag kunnen helpen. Helaas is dit nu niet het geval, ik raad je daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dat kan ook via Social Media of chat. Ik sluit je bericht omdat dit niet aan de regels van dit forum voldoet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic