yvske

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inzage factuur - Vodafone Red abonnement

Hoi, ik heb in augustus mijn abonnement verlengd nasr een red met de SIII. Hierbij kreeg ik 6 maanden korting vsn 50% en het abonnement was 44 of 49 euro (kan nu niet bij de gegevens). Nu staat er in augustus een rekening van €32, 26 ? Hoe kan dit? In mijn ogen moet het €22 of €24, 50 zijn..... graag een antwoord hierop. Bedankt.
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ben je misschien over je bundel gegaan? Bijvoorbeeld je Internet of en andere dienst?
Je kunt Vodafone ook bereiken op Twitter & Facebook die staat 24/7 Online voor al je Mobiele vragen!

Groet: ^PS
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wellicht kan de topicstarter beter eerst de rekening zelf bekijken. Dit kan via My Vodafone. Vanaf pagina 2 zie je de specificatie van de extra kosten.

@ Samsung Expert Zelf iets kunnen oplossen en weten waar je het volgende keer kunt vinden is veel gemakkelijker dan contact opnemen met de klantenservice. Via twitter verwijzen we de klant ook altijd eerst naar de optie die ze zelf kunnen gebruiken 🙂 Mochten ze er zelf niet uitkomen dan mag natuurlijk altijd met ons contact opgenomen worden 🙂
yvske
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Niks specificaties. ..alleen het bedrag. Beetje vreemd bij een vodafone red b van 49, 00. Zou ook fijn zijn een serieus antwoord te krijgen in plaats van kijk je rekening na. Als ik extra kosten had gezien, had ik t wel geweten lijkt me.
Over mijn bundel gaan lijkt me knap: onbeperkt bellen en smsen en 2gb data. .
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

● via de Vodafone website kies je voor:
● Inloggen My Vodafone
● Selecteer: bekijk je rekeningen
● selecteer de factuur van de maand: augustus 2013
● Download de uitgebreide factuur (met specificatie) in PDF-formaat naar je desktop-computer / laptop / tablet / smartphone

Door deze uitgebreide factuur in PDF-formaat te openen, te bestuderen en eventueel af te drukken, worden je vragen beantwoord.
Dat kunnen onafhankelijke forum-leden en moderators van Vodafone NIET voor jou doen.
Jij gelukkig wel.

Succes !

Netwerker
yvske
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan ligt het vast aan mij of mijn telefoon maar ik kan nergens de gespecificeerde rekening downloaden, dus kan ik het niet inZien. Erg vervelend dus!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Neem dan even contact op met onze klantenservice. Onze collega's kunnen proberen namens jou in te loggen om dit na te kijken en op te lossen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic