kuikentje30

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Invoer gewoon toetsenbord

Hallo allemaal

Ik heb gisteren de samsung galaxy ace plus aangeschaft. Nu loop ik tegen het volgende aan. 
Als ik het qwerty toetsenbord of de 3x4 toetsenbord gebruik en ik wil 1 letter invoeren dan geeft hij 
automatische een spatie hoe kan ik dit eruit halen (bij het swype toetsenbord kan ik dat er wel uit halen)?? Ik vind
het namelijk heel irritant dat ik dan steeds weer backspace moet doen als hij een woordt niet kent.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Anja
3 Reacties 3
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi Anja,

Je vraagstelling is mij niet helemaal duidelijk, zou je het iets meer willen toelichten?

Als eerste geef je aan dat na het invoeren van een letter er automatisch een spatie geplaatst wordt.
Vervolgens heb je het over het feit dat een woord niet herkend wordt en dat je via backspace terug moet.
Begrijp ik het goed dat je dit probleem met Swype hebt opgelost, maar dat je deze optie/ instelling voor QWERTY niet kunt vinden?

kuikentje30
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Ik kan inderdaad de instelling automatisch spatie na woord (wijzigen) niet vinden voor het qwerty toetsenbord
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Je zou kunnen proberen of het goed werkt als je de voorspellende tekst uit zet.
Wil je deze niet uitzetten? Voeg de woorden die niet worden herkend dan toe aan het woordenboek.
Op die manier zal die optie ook verschijnen als autocorrect.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic