Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Introductie Vodafone Red: wat is het?



Hi allemaal,

Zoals jullie misschien al hebben gelezen heeft Vodafone nieuwe abonnementen geïntroduceerd onder de naam: Vodafone Red. Hier op het Forum kun jij lezen over wat Vodafone Red is, welke voordelen er zijn en welke extra's je krijgt. Heb je nog vragen, stel deze gerust!

Vodafone Red

De nieuwe alles-in-1 abonnementen van Vodafone.
Je telefoon is allang niet meer alleen om te bellen of te sms’en. Je gebruikt hem ook om op de hoogte te blijven van het nieuws, van alles wat je vrienden doen, om games te spelen en gemiste programma’s te bekijken. Daarom heeft Vodafone voor iedereen een passend en compleet abonnement waarmee je in binnen- en buitenland niet alleen voordelig en betrouwbaar kunt bellen en sms’en, maar ook zorgeloos kunt internetten.

Je kunt zelf kiezen. Wil je zorgeloos bellen, sms’en en internetten, dan kies je voor Vodafone Red met al zijn voordelen. Als je zelf wilt bepalen hoeveel belminuten je afneemt, kies je voor het Bel+Sms+Web abonnement. Met wat minder voordelen maar voor een lagere prijs. En ook voor je laptop of tablet hebben wij het ideale mobiele internet abonnement.


Voordelen
In elk Vodafone Red abonnement zitten standaard heel veel diensten en services. Hoe hoger je abonnement, hoe meer diensten en services je hebt. Zo weet je zeker dat alles goed geregeld is.

Zekerheid van toestel en gegevens

• Vervangend toestel service
Snel weer bereikbaar als je telefoon kapot is dankzij een leentoestel.
De Vervangend Toestel Service dekt geen reparatiekosten en is
geen verzekering. Deze service is alleen inbegrepen bij de Red abonnementen.

• Contacten Backup
Hiermee kun je bestaande contacten eenvoudig overzetten naar een nieuwe
of andere telefoon. Alles wordt direct online opgeslagen, zodat je je nooit meer
zorgen hoeft te maken over het kwijtraken van gegevens.

• Mobile Protect
Bij verlies of diefstal je telefoon op afstand vergrendelen zodat de toegang tot je
persoonlijke gegevens wordt geblokkeerd.

• Vodafone Cloud 5 GB
Met Vodafone Cloud 5 GB zijn je bestanden altijd en overal beschikbaar. Je slaat
ze veilig op in de Cloud waarna je ze kunt openen met zowel je telefoon als je
tablet of laptop.
Advies en hulp van experts


• Gratis klantenservice
Persoonlijk advies op maat en antwoord op al je vragen. Deze service geldt alleen
voor de Red abonnementen.

• Smartphone StartUp
Smartphone StartUp help je met handige tips en tools op weg met je nieuwe
smartphone of tablet. Zo kun je stap voor stap internet en e-mail instellen op je
telefoon of contacten van je oude telefoon overzetten.

• Smartphone Crew
De Vodafone Smartphone Crew staat klaar om al je vragen over je smartphone,
tablet en mobiel internet te beantwoorden.

Beste netwerkervaring

• Snel en betrouwbaar netwerk
Internetten op het betrouwbare netwerk van Vodafone. Bij Red Super zelfs met
een snelheid van 42 Mbps.
Controle over kosten en verbruik

• My Vodafone app
Snel en gemakkelijk inzicht in gebruik, je factuur en de tarieven.

• Vouchercloud
Je ontvangt speciale aanbiedingen op je mobiel. Als Vodafone klant krijg je zelfs
extra korting.

• Bundelnotificatie
Bij 75% verbruik van je bundel (87,5% bij Red Super) ontvang je een waarschuwings-sms.

Snelle Hotline
Geen wachtrij of lange menu’s maar snel een medewerker aan de telefoon als je de
klantenservice belt. Deze service geldt alleen voor het Red Super abonnement.

MultiSim
Met MultiSim gebruik je 1 databundel voor zowel je smartphone als je tablet.
Je ontvangt een extra datasimkaart die je in je tablet gebruikt. Bovendien krijg je
200 MB extra voor maar €5 per maand. Deze service is alleen inbegrepen bij het Red
Super abonnement. Bij de andere abonnementen kan MultiSim als extra optie
worden afgesloten.

4G ready
Red Super is 4G ready. Zodra het Vodafone netwerk in een hogere snelheid kan
voorzien wordt je internetsnelheid direct verhoogd.

Kijk ook op http:www.vodafone.nl/red voor meer informatie over de abonnementen, of naar de andere topics over Vodafone Red hier op het forum. Heb je vragen of opmerkingen, stel ze dan gerust hier en discusieer met anderen over de nieuwe abonnementen die Vodafone aanbied.


*Update*

Statement Vodafone Red Plus
Vodafone bevestigt de geruchten die zijn verschenen op verschillende nieuwswebsites. Vodafone lanceert 15 april Vodafone Red Plus voor consumenten. Dit abonnement is een aanvulling op bestaande Vodafone Red abonnementen en is geschikt voor consumenten die vaak in het buitenland zijn. Vodafone Red Plus biedt naast onbeperkt bellen en sms’en in binnen- en buitenland ook 1GB data. Vodafone Red Plus kost € 82,-- per maand en is vanaf 15 april in de Vodafone en BelCompany winkels verkrijgbaar.
32 Reacties 32
jgp

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wat is het? Een draconische tariefsverhoging, niets meer en niets minder.
 
meself

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Daar lijkt het wel op, inderdaad.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
jgp, dat ben ik niet met je eens. Bij onze oude abonnementen waren er ook abonnementen met hogere maandkosten. Het grote verschil vind ik persoonlijk echter dat je aan deze abonnementen gewoon genoeg hebt. Omdat het bellen en het sms'en bij Red en Red Super onbeperkt zijn, krijg je nooit meer kosten buiten je bundel als je bijvoorbeeld een tijdje wat meer moet bellen. Ik ben wel benieuwd hoe anderen hier over denken... Stevie heeft al een flink voorschot gegeven hierboven, maar: wat vinden jullie het grootste voordeel van Red?
meself

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik wil niet negatief zijn (aangezien de nieuwe abonnementvormen niet bij mij passen), maar ik zie geen echte voordelen in het nieuwe Red gebeuren. Dit omdat:
 
 
Vervangend toestel service
Voor een kleine groep wellicht interessant, mits een gelijkwaardigtoestel wordt meegegeven. Maar bij reparatie onder garantie zou het standaard moeten zijn.
 
Contacten Backup
Is handig, maar er bestaan reeds apps voor.
 
Mobile Protect
Geen ervaring mee
 
Vodafone Cloud 5 GB
Is positief, maar er bestaan reeds cloud diensten die gratis zijn.
 
Advies en hulp van experts
Is nu toch al zo? 
 
Gratis klantenservice
Klanten-'SERVICE'...
 
Smartphone StartUp
Doen de vodafone medewerkers in de winkel al uit service oogpunt
 
Smartphone Crew
Jullie zijn nu al toch actief ;)?
 
Snel en betrouwbaar netwerk
Dat was toch al zo?
 
My Vodafone app
reeds gratis en beschikbaar
 
Vouchercloud
is verkapte reclame/promotie
 
Bundelnotificatie
Is al standaard of zou dat moeten zijn.
 
Snelle Hotline
Hoor je niet voor te betalen.
 
MultiSim
Voor een percentage van de klanten zou dit een voordeel kunnen
 
 4G ready
Je betaalt nu al de volle pond voor iets dat pas geleidelijk aan over geheel nederland beschikbaar wordt.
 
Begrijp me niet verkeerd, de RED abbo's zijn misschien passend voor een bepaalde groep klanten. Maar biedt deze dan aan NAAST de andere abbo's, abonnementen waar men nog de keuze heeft wat men wil afnemen naar gelang het gebruik van de diensten. Of zeg gewoon eerlijk, dat vodafone niet uit de kosten komt of verliesgevend werkt met de oude abonnementsvormen en dat zodoende de tarieven omhoog moesten. 
 
 
 
jgp

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Sido, je baas zal wel blij met je zijn maar bespaar mij je doorzichtige marketing babbels. Als ik voorheen €35 per maand betaalde (met 20% korting bij een recente verlenging zelfs €28 pm ex btw) met €180- bijbetaling voor een iphone 5S bij 195 minuten/1 GB en ik op de eerstvolgende verlenging €35 ga betalen voor 275 min/200 MB (TWEEHONDERD MB, laat me niet lachen) dat gaat mijn TCO dus van EU 852 naar EU1165. Oftewel €13 per maand meer, een stijging van 37%!!! Vooral de modale gebruiker is dus heel slecht af. Als ik veel uit mijn bundel liep dat had ik wel een andere abo, en met 200MB gaat dat in de toekomst alleen maar sneller gebeuren. 
meself

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Het blijft vanuit vodafone nu wel akelig stil nu in dit gedeelte van het forum. Aangezien ze hiervoor binnen 2 uur toch wel een reactie achter lieten.
 
Ik ben benieuwd wat vodafone te zeggen heeft over de opmerkingen en suggesties die worden gedaan in dit gedeelte van het forum.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hey Meself,

dat is wel jammer want er zijn wel degelijk voordelen verbonden aan de nieuwe abonnementen. Je kunt bij deze abonnementen écht onbeperkt bellen. En als we zeggen onbeperkt, dan bedoelen we ook onbeperkt! 😉 Hier is dus geen limiet meer aan verbonden en de kans dat je kosten buiten je bundels krijgt wordt hierdoor dus een stuk kleiner. In principe hoef je alleen nog maar te kiezen welk toestel je wilt kiezen en of je een grotere of kleinere databundel wilt.

Toch vind ik het wel jammer om te horen dat je zelf alleen maar nadelen ziet, maar iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening en dat respecteren wij ook. We horen in ieder geval graag hoe de rest erover denkt!

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


meself

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Bedankt voor je reactie Maartje, in een ander forum draaidje is er al eens een opmerking gemaakt dat de tendens van de markt is dat men minder gaat bellen maar meer data is gaan gebruiken. Dit bleek vor vodafone dus het signaal te zijn dat er in  de abonnementen maar onbeperkt bellen moest worden opgenomen.
JanJ

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, waar vind ik de gedetailleerde tariefinformatie? Deze staat niet op http://www.vodafone.nl/klantenservice/tarieven_en_voorwaarden/Overzicht_tarieven/.
MarcSch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dit...
Erg vervelend. Had ik net een mooi abonnement in het oog (DIE voor MIJ zeer goed van toepassing is), want ik mag aan het einde van deze maand mijn abonnement verlengen. Keek ik vanochtend weer op de site. En zijn ze overschakeld naar een een of ander Red iets. Ik zie er geen voordelen van in, want ik kan nu niet meer mijn eigen abonnement samenstellen qua belminuten en data. Ik zou dus graag een abonnement willen hebben met een hoge data en lage belminuten. Hierbij had ik een mooie iPhone 5 gevonden, maar ja. Erg teleurstellend. Zeker omdat ik al bijna 6 maanden uitkijk naar mijn iPhone (+ min of meer wat geld gespaard had), en ik heb geen zin om de hoofdprijs te betalen voor iets wat ik toch niet gebruik (in dit geval dus de belminuten).
 
Teleurstellend. Ik kan er niks anders van maken en het heeft dus voor mij alleen maar nadelen. Hopelijk bieden ze een leuke actie aan, wanneer ik mijn abonnement ga verlengen. Anders wordt het maar een andere provider. Wel jammer, ik was wel tevreden over het internet etc. van Vodafone.
Barend07

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
Mijn naam is Barend. Ik ben Propositie Marketeer bij Vodafone en werk aan de introductie van Vodafone Red.
 
Voor de ontwikkeling van de Vodafone Red abonnementen zijn we in gesprek gegaan met jullie en hebben we gevraagd wat je belangrijk vinden en wat jouw communicatiebehoeften zijn.
 
De belangrijkste uitkomst in deze gesprekken is dat je behoefte hebt aan zekerheid en duidelijkheid. Zekerheid over kosten en gebruik en duidelijkheid waarvoor je kiest. Vodafone Red biedt daarom onbeperkt bellen en sms gecombineerd met ruime databundels. Duidelijk inzicht in kosten en verbruik met de Vodafone app en de berichten over de status van je bundel.
 
Daarbij hebben we de abonnementen verrijkt met handige services die je zorgeloos laten genieten van je smartphone en ons netwerk zoals een verhoogde snelheid en vervangende toestelservice.
 
Vodafone Red is daarom een zorgeloos alles-in-1 abonnement voor je mobiel.
meself

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Maar bied het dan aan NAAST de andere abonnementen.

btw, is er tijdens het onderzoek ook voorstellen voor tarieven besproken of op zn minst de vraag gesteld wat men wil betalen ten opzicht van de mate van zorgeloosheid?
Barend07

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat klanten willen betalen is ook onderzocht ja. Daarop zijn deze abonnementen gebaseerd. Wat je wilt betalen voor je abonnement is natuurlijk altijd persoonlijk en aan je eigen situatie gebonden: Leeftijd, toestelkeuze, datagebruik, inkomen etc. Net als de behoefte aan zekerheid of controle over je kosten, niemand wil teveel betalen maar sommige klantgroepen kunnen het beter hebben om pieken in hun gebruikskosten op te vangen dan andere klantgroepen. Vooral onverwachte kosten zoals buitenbundelkosten op bellen (bijv. als er in de familie iets gebeurd waardoor je een maand wat meer moet bellen dan normaal) wilde de grootste groep klanten voorkomen.
 
De jongere generatie is bekend met hoe ze hun abonnement zouden willen kiezen en met het uitzoeken en vooral ook hoe ze moeten kiezen en hun kosten beheersen. Er is echter ook een grote groep klanten die daar meer moeite mee heeft. Onze abonnementen moeten voor al deze groepen transparantie beiden. Maar wel met minder verschillende abonnementen, een veelgehoorde klacht is dat niemand nog duidelijk werd uit ons abonnementsaanbod. Minder variatie in abonnementsbundels, maar wel meer controle over je kosten door duidelijke alles-in-1 abonnementen voor je mobiel. Als we de oude bundels hadden gehouden dan hadden we alleen maar meer complexiteit gecreeerd, en daar willen we juist vanaf! 
 
We hebben gevraagd wat onze klanten bereid zijn te betalen voor onbeperkt bellen en sms + een ruime databundel van 1 GB + een smartphone + veel extra services zoals vervangende toestelservice. €49 bleek een redelijke prijs, en daarvoor koop je dus zekerheid dat je nooit meer buitenbundel gaat op bellen en voor veruit de meeste klanten ook niet meer op data.
 
 
Barend07

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo jgp,
bedankt voor je feedback op onze nieuwe abonnementen.
Ik ben marketeer bij Vodafone en heb gewerkt aan deze abonnementen.
 
Ik denk dat je de nieuwe Bel+Sms+Web 200 minuten met 200 MB bedoelt? Die kost €32,50 per maand inclusief een Smartphone Categorie A. Daarbij kan je een bundel upgrade naar 500 MB nemen voor €2,50 per maand. Aanbiedingen voor bestaande klanten kunnen verschillen van de aanbiedingen voor nieuwe klanten en zijn afhankelijk van het moment waarop je aansluit/verlengt. Je kan dus nu nog niet stellen dat je straks als je zou verlengen per definitie meer gaat betalen.
 
Je vergelijkt nu met een abonnement waar een promotionele korting op zit, dan is het TCO verschil inderdaad groter. De opzet van de nieuwe abonnementen is op MB's gedifferentieerd waar je voorheen meer voor minuten betaalde. We bieden bij de stappen omhoog in databundelgrootte ook meer services + de mogelijkheid om je toestel maandelijks af te betalen. Het kan zijn dat deze services en flexibiliteit voor jouw niet allemaal relevant zijn. Onze andere klanten hebben ons in onderzoek verteld dat voor de meeste van hen deze services wel degelijk meerwaarde bieden in hun keuze voor abonnement en prijs.
 
De grootste groep klanten wil eenvoudiger en meer transparante abonnementen. Het eenvoudiger en begrijpelijker maken van onze abonnementen heeft inderdaad tot gevolg dat er minder bundelvariatie is op belminuten en MB’s, we hebben nu nog 5 abonnementen over, waar we daarvoor een matrix hadden met bel en databundels waaruit je kon kiezen. We hebben er voor gezorgd dat de databundels die we bieden bij de abonnementen voor de meeste klanten ruim zijn. Het zal je verbazen hoeveel van onze klanten genoeg hebben aan een databundel van 200 - 500MB. Daarbij krijg je nu de flexibiliteit hebt om je databundelgrootte te matchen met de smartphone die je kiest. In plaats van dat je een duurder abonnement zou nemen om de smartphone die je wilt gratis te kunnen krijgen. In sommige gevallen zal je bij Vodafone nu dus meer gaan betalen bij een nieuw abonnement, in veel gevallen ook juist minder.
 
Wat is/zijn voor jou relevante service(s) die we zeker wel in het abonnement zouden moeten stoppen om jou te overtuigen bij Vodafone te komen/blijven?
meself

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Ik begrijp dat het voor een gedeelte van jullie klanten (ik gok op de wat oudere generatie) een passend aanbod is. Maar dan nog vraag ik mij af waarom er geen mogelijkheden zijn om ipv onbeperkt bellen meer data mogelijk te maken.

Bv 200 minuten, 200 sms en 4gb 4g data voor 49 euro.

Ik neem aan dat je ook de reactie gezien hebt op facebook, hier staan ook een hoop negatieve reacties bij met dezelfde opmerkingen; Data is voor een grote groep mensen belangrijker dan onbeperkt kunnen bellen.
Silvan

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
"Ik begrijp dat het voor een gedeelte van jullie klanten (ik gok op de wat oudere generatie) een passend aanbod is. Maar dan nog vraag ik mij af waarom er geen mogelijkheden zijn om ipv onbeperkt bellen meer data mogelijk te maken."
 
Mee eens. Doordat er nu onbeperkt bellen/smsen in jullie abonnementen zit, zijn de kosten per maand sterk gestegen. Ik zelf ben 18 jaar. Ik bel misschien 50 minuten in de maand en stuur datzelfde aantal smsjes. Hiernaast verbruik ik wel gewoon meer dan 500MB per maand aan data. Ik denk ook dat mijn verbruik groter wordt als de snelheid van het mobiele internet groter wordt de komende jaren. Mijn huidige bundel (275 Bel+SMS+Web (+1GB - 3,6MB/S) / gemiddeld € 30,- per maand) stamt uit juni 2011. Thuis zet ik op dit moment nog Wi-Fi aan op mijn telefoon.
 
Kijkend naar de toekomst, kom ik dus niet in aanmerking voor de huidige Bel+SMS+Web abonnementen, omdat er te weinig data in zit. Tevens is de snelheid van het mobiele internet van deze bundels ook lager dan de andere RED varianten. Ik zou graag sneller zien.
 
Ik ben dus genoodzaakt een duur RED abonnement aan te schaffen vanaf € 44,- per maand, om dus € 14 euro per maand duurder uit te komen, omdat ik onbeperkt bellen en smsen er bij krijg. Dan vergeet ik de extra services, maar daar hecht ik persoonlijk minder waarde aan, omdat ik het meerendeel standaard bij de services vind horen zitten.
Fransb

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ten eerste wil ik zeggen dat ik een tevreden klant van Vodafone ben.
 
Echter ben ik wel van mening dat veel problemen die gemeld worden enigzins gemakkelijk zouden kunnen worden opgelost met wat meer informatie (of op een gemakkelijkere manier) veel mensen klagen nu dat ze niet voldoende data hebben met het goedkoopste B+S+W abbonnement. Echter staat er bij de details dat je voor 2€ per maand meer je databundel kan vergroten tot 500mb, dat zal voor veel mensen een fijnere bundel zijn. zo ook voor mij.
 
Aangezien veel mensen de details van het abbonnement (waarschijnlijk) niet lezen zullen ze misschien wel denken van wat zijn dit voor achterlijke prijzen voor 200mb en stappen ze mogelijk over naar een andere provider die mogelijk voor een zelfde soort prijs wel 500mb aanbied maar mogelijk waardeloze dekking heeft waardoor ze nog niks hebben aan dat hogere datalimiet (*kuch* T-mobile *kuch*). Ik snap dat jullie natuurlijk zoveel mogelijk mensen naar de nieuwere RED abbonnementen willen hebben omdat dit natuurlijk een beter verdienmodel is, echter is het misschien ook wel wijs om mensen die een goedkoper abbonnement willen hebben ook tevreden te houden. 
 
Voor de rest, succes met alles ;-).
 
Mvg,
 
Frans
 
 
 
 
 
 
 
Marcvoda

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toch een interessant iets dat je met een nieuw product komt waar niemand iets in ziet, eigenlijk niemand op zit te wachten en waar al helemaal niemand positief op reageert, goed bezig marketing afdeling 🙂 Ben nooit gevraagd naar een mening of verzoek voor een nieuwe abonnementsvorm maar krijg hem wel als een ongevraagd voorstel. Zo kun je natuurlijk ook je problemen oplossen, je maakt het maandbedrag hoger voor alle wijzigingen bij bestaande klanten en krijgt extra mogelijkheden door de overstappers die elders hun wensen vinden... Vind het erg raar dat ik nu blij zou moeten zijn met de extra services die ik nu niet heb, nooit nodig zou hebben, niet zou willen hebben... En misschien wel het mooiste, er wel nog eens extra voor mag betalen! Ik heb diverse bekenden met een Vodafone abonnement. Hoor ze allemaal over een kwaliteitsafname en slechtere service sinds de brand. Voorheen niks aan de hand en prima ervaringen. Ik zou zeggen een extra bonus aan de hele marktetingafdeling voor deze goede actie? Vodafone, kom ajb met een eerlijk antwoord, ligt het aan de dure 4g licenties en technische investeringen of zijn jullie de techniek die verdwenen is bij de brand nog steeds niet te boven? Een hoger maandbedrag ok, beperkingen ook prima, beter bereik is wel een eis van mijn kant...
Barend07

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Marcvoda,
dank voor je feedback. Niet alleen krijg je extra services, maar voor €49 heb je ook onbeperkt bellen, een smartphone in de categorie van een Samsung Galaxy SII, Onbeperkt sms'en, 1 GB data en 28.8 Mbps downloadsnelheid! + als je de smartphone niet bevalt mag je nu kiezen om bij te betalen OF het in je maandbedrag af te rekenen. En je bent meteen volledig eigenaar van je toestel.
 
Ik wil ingaan op je opmerkingen over de kwaliteit van ons netwerk. We hebben in de nieuwe abonnementen bewust gekozen om hoge downloadsnelheden te bieden. Juist om klanten de kwaliteit en hoge snelheid van ons netwerk te laten ervaren. We zijn continue bezig ons netwerk te verbeteren qua bereik en snelheid, mogelijk heb je gehoord van ons #FastForward programma waar op dit moment ook allemaal posters van hangen in de bushokjes? We hebben ons 3G netwerk verbeterd zodat alle klanten daarvan kunnen profiteren - nog voordat 4G er is. De praktische snelheid die je met je smartphone op de meeste plaatsen in Nederland ervaart is tot 2x omhoog gegaan. Daarbij is de maximum snelheid op onze nieuwe abonnementen nu 42 Mbps! (afhankelijk van of je toestel en abonnement die snelheid toelaten). Ik kan van Utrecht to Amsterdam Centraal zonder onderbrekingen (in de spits trein) streaming radio luisteren en tegelijkertijd mailen, surfen etc.
 
Ik begrijp dat je zelf niet bij Vodafone zit? Ik nodig je uit ons netwerk uit te proberen en het zelf te ervaren!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic