bjornsan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetten op mijn Samsung galaxy note II

Heb sinds een paar dagen een nieuwe abonnement maar mijn internet werkt niet de instellingen staan goed
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dan denk ik dat je de simkaart nog niet hebt geactiveerd dit kun je doen door naar de klantenservice te bellen of via Twitter / Facebook naar@VodafoneNL .

Support: https://www.vodafone.nl/support/
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
bel 1200
kies 5 > instellingen
vervolgens 3> Ontvang de instellingen voor internet en mms op je telefoon

Indien je simkaart niet geactiveerd is, komt dit ook in dit menu voorbij
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic