Pipita

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetten in het buitenland

Ik ga aanstaande zaterdag voor 2 weekjes naar London (Engeland) en ik wil gewoon met mijn iPhone 4 kunnen internetten en twitteren, is daar een aparte bundel voor want ik vind nu iets maar daar zitten ook het bellen en sms-en bij en die wil ik niet.

Alvast bedankt
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Pipita,

De meest voor de hand liggende optie is de Alles-in-1 Op Reis BloX. Voorheen hadden we de Internet Op Reis Dagbundel voor €2,- per dag. Deze BloX is vervangen door de Alles-in-1 Op Reis BloX. Voor hetzelfde bedrag krijg je nu naast 35MB data ook 20 minuten bellen, 20 minuten gebeld worden en 20 sms. Voor meer informatie zie: http://business.vodafone.nl/allesineen/

Pipita
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er ook iets voor alleen internetten ipv. dat je ook het bellen en sms-en meeneemt? Wordt dat dan gecompenseerd met die mb's? En tenslotte, als je over je mb's heen bent, krijg je dan een belletje, sms-je, of hoe zit dat? Bedankt!
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Pipita,

We bieden alleen de Alles-in-1 op Reis bundel aan die je kunt gebruiken in de 42 Voordeellanden. Op het moment dat je de bel/smsminuten niet gebruikt worden deze niet aan de MB-bundel toegevoegt.
Je ontvangt een smsbericht als je 80 en 100% van je databundel verbruikt hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic