soracandy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetten Lukt Niet

Hallo iedereen,

Ik heb pas een BlackBerry Curve 8520 gekocht. Ik heb bij Vodafone de smartphone internet blox aangezet maar toch kom ik niet online. Als ik op de blackberry world app druk dan krijg ik "BlackBerry App World is having trouble connecting to the BlackBerry App World Server. Verify your network connections and try again." Ik kom op geen enkele manier online op mijn blackberry en ik zou ook niet weten wat ik moet instellen. Ik dacht dat de blox voor smartphones ook voor blackberry zou werken, het is immers ook een smartphone maar nu heb ik het gevoel dat ik het mis heb. Kan iemand me helpen?

Liefs Soraya
2 Reacties 2
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Soraya en welkom bij het Vodafone-forum! Wat het probleem is, dat je geen APN (Acces Point Name) hebt ingesteld van Vodafone en daardoor er geen verbinding met het netwerk kan worden gemaakt. Ga naar je telefoon-instellingen en daarna opzoeken 'mobiele netwerken' daarna zie je dat je een APN kunt aanmaken. Klik hier (http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/Algemene_instellingen) om de instellingen te laten inzetten (handmatig). Als het nog steeds niet lukt, dan zou je 1201 moeten bellen voor het klantenservice, die kunnen dan vanaf daar jou verder helpen.
Burner

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Soraya,

Het probleem zit hem erin dat je de verkeerde Blox hebt aangesloten. Je moet niet de smartphone Blox hebben maar de BlackBerry Blox. Deze is speciaal voor BlackBerry en zet ook direct de APN instellingen goed.

Neem contact op met de klantenservice van Vodafone voor het activeren van een BlackBerry Blox voor op je BlackBerry.

Groet,

Burner
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic