jaap11

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internetsnelheid Prepaid in het buitenland

Ik heb een alles in een gebruikt in het buitenland,belgie.bellen ging goed en sms ook maar ik wilde op internet.
Via mijn iphone 4s zelf een netwerk laten zoek en idd proximus werd ik op aangemeld.na dik een half uur geen internet.Toen handmatig andere provider gekozen ,BASE.Op een gegeven moment zat ik weer weer op Proximus ,en ja hoor internet deed het .Echter het was tergend langzaam en uit frustratie deze maar gewisseld voor een andere nederlandse provider en wat MB,s gekocht en deze werkte op het Proximus netwerk wel met een normale snelheid.Misschien kan een medewerker van Vodafone eens uitleggen waarom mijn Prepaid kaart van Vodafone erg traag was op het Proximus Netwerk en de kaart van T-mobile wel snel was ?Of is het zo dat de prepaid van Vodafone gekenepen word?
Ik dacht het gevonden te hebben met Vodafone maar het valt me erg tegen.

Groetjes,Jaap.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Jaap, wij spreken niet met buitenlandse netwerken af dat ze onze klanten moeten knijpen 😉 Het netwerk is in het buitenland zo snel als men daar aanbiedt, en met je Vodafone-nummer moet je gebruik kunnen maken van die snelheid (tenzij er sowieso al een beperking op je nummer zat). Er hoort geen verschil te zijn wat dat betreft tussen een nummer van KPN, T-Mobile of Vodafone. Ik vermoed eigenlijk dat er lokaal iets mis was.

PS. Ik kan me voorstellen dat andere mensen zich dit ook wel eens afgevraagd hebben, dus ik heb je topictitel iets algemener (en neutraler 😉 ) gemaakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic