robvherpen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetgebruik in buitenland

Ik ben momenteel in de USA voor zaken. Ik ben relatief nieuw bij Vodafone en heb dus de Blox Internet op reis 10MB aangezet. Ik ben er intussen achtergekomen dat er:
1. Geen notificatie wordt gegeven wanneer je door de 10MB bent
2. Er geen mogelijkheid is een nieuwe bundel te kopen voor dezelfde dag nadat de 10MB is opgebruikt (en je dus EUR 2.50 per MB gaat betalen)
 
Ik heb ondertussen ruim 100 euro buiten mijn bundel verbruikt. Het is belangrijk dat ik continu online ben voor mijn werk maar ik zou graag de kosten enigszins onder controle houden. Ik zat voorheen bij T-Mobile en kreeg bij hen altijd bij 80% een notificatie en bij 100% de mogelijkheid om een nieuwe bundel aan te schaffen.
 
Biedt Vodafone nou werkelijk geen vergelijkbare oplossing?
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Robvherpen, allereerst welkom op het forum! Het is inderdaad niet mogelijk om een nieuwe BloX aan te sluiten zodra je de 10 MB hebt verbruikt. Het is namelijk een dagbundel die maar 1 keer per dag is aan te sluiten. Daarnaast krijg je inderdaad geen waarschuwings sms en dien je het verbruik zelf goed in de gaten te houden. We hebben helaas geen andere mogelijkheid om voor een voordelig tarief te internetten in de USA. Deze informatie kun je hier vinden.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Een buitenbundeltarief van € 0,50 per MB of juist weer € 5 per 10 MB zou best wel ideaal zijn voor deze bundel eigenlijk. Des te minder zorgen hoef je je te maken als gebruiker. Ik zou dan juist meer data gebruiken omdat ik me vrijer voel. Bij € 2,50 per MB ga je toch letten dat je niet over die 10 MB gaat... Volgens mij veel klantvriendelijker én meer omzet voor Vodafone omdat het zorgelozer is zo! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic