Olgalien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet werkt niet meer na bezoek buitenland

Ik ben vanmiddag over de grens geweest (Duitsland) en heb daar ook contact gemaakt met het Duitse netwerk. Na terugkomst in Nederland maakt mij iPhone geen contact meer met het Nederlandse internet netwerk. Waar kan dit aan liggen? Ik heb alle instellingen gecontroleerd en meerdere keren de telefoon opnieuw opgestart. Het werkt niet...

Grtz Olga
2 Reacties 2
paul-robert

Liefhebber
  • 40Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes
vaak is de handeling toestel opnieuw opstarten voldoende. probeer eens handmatig netwerk zoeken en dan kpn selecteren, na fout melding niet toegestaan toestel terugzetten op automatisch netwerk selectie. Op deze manier forceer je het toestel om zich opnieuw aan te melden op het vodafone netwerk.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Bovenstaande klopt helemaal 🙂

Mocht het daarna nog niet werken, dan neem contact op met de klantenservice. Het komt (zeer) sporadisch voor dat je de grens over komt maar dat je toestel geregistreerd blijft op het buitenlandse netwerk, ookal zet je het uit/aan of laat je het zoeken naar een ander netwerk.

De collega's van de klantenservice moeten ons netwerk die registratie dan even laten "vergeten". Dat is één druk op de knop dus dat is een telefoontje van een 3 minuten. Vertel wel even wat je al geprobeerd hebt, dan hoeven mijn collega's dat niet meer met je na te lopen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic