Mikey94

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet probleem Galaxy Advance

Goedemiddag,

sinds een tijdje heb ik zeer veel problemen met mijn 3G internet op een Galaxy Advance. Nu kwam ik erachter dat ik op de een of andere manier mijn internet uitgezet moet hebben, want als ik bij mobiel status kijk staat er dat de verbinding verbroken is.

Mijn postcode is 3921 DT en volgens mij zijn er verder weinig problemen bij mij in de buurt.

Kan iemand me misschien helpen?

Alvast bedankt,
Mike
1 Reactie 1
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Heey Mikey,

Hoe heb jhe deze dan uitgezet ? Op je toestel of via My Vodafone ?

Voor de instellingen van je toestel kun je op de website van Vodafone kijken: http://startup.vodafone.nl/

Grtz

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic