Nichal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet op reis dagbundel icm Internet Extra BloX

Goedenacht,
 
Ik heb een klein maar ingewikkeld vraagje. Nu het mij duidelijk is dat het verdwijnen van mijn Web 1GB databundel door de aanvraag van een Internet op reis dagbundel niets bijzonders is (ik heb een bel+sms+web abonnement), had ik nog een vraagje.
 
Ik heb binnen mijn Web 1GB voor deze maand nog iets van 210 MB aan data die ik mag verbruiken. Ik heb al een Internet Extra BloX aangeschaft waardoor ik een buitenbundel tarief heb van 10 euro per GB. Stel dat ik volgende week op mijn vakantie geen datategoed meer heb in mijn Web 1GB. Gaan de MB's van de internet op reis dagbundel dan af van mijn Internet Extra Blox? Of is het dan in feite nutteloos om een internet op reis dagbundel te hebben?
 
Groetjes,
 
Nichal 
8 Reacties 8
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi Nichal,

Welkom op het Vodafone Forum!

De internet op reis bundel haalt alleen 35mb per dag uit jou nationale bundel ( in dit geval je 1GB bij jou abonnement ).
Die extra GB is alleen voor hier in Nederland.

je hebt dan in zekere zin niet veel aan je internet op reis bundel ( vooral als je nationale te goed op is ).

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Is het niet zo dat je dan wel nog gebruik maakt van het lagere buitenbundeltarief? € 0,30 per MB betaal je na het opmaken van je bundel, stuk minder dan € 2,50 per MB, dus na 1 MB ofzo is het al goedkoper.
Dennis_s

Gedreven Meedenker
  • 26Posts
  • 5Oplossingen
  • 2Likes
Beste RuudNL,

Met een Data dag bundel op reis zijn de buiten de bundel kosten zelfs € 0.30 per 10 MB oftewel 3ct per MB in paspoort landen.

Met Vriendelijk Groet.

Dennis
Vodafone Forum Moderator
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Beste Dennis,
 
Op deze pagina wordt nu gesproken over € 0,50 per MB:
http://www.vodafone.nl/internet/internet_op_je_telefoon/internationaal/
 
Eerst stond hier € 0,30 per MB. Maar dat is dus per 10 MB? Is het tarief inderdaad verhoogd? En zo ja: per wanneer?
 
Groeten,
Ruud
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi RuudNL,

Zoals mijn collega al aangaf is het vodafone internet op reis passport na de bundel 0.30 per 10 mb de normale internet op reis europe is 0.30 per mb.

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Je collega had het over de dagbundel en dat meerverbruik daarvan € 0,30 per 10 MB zou zijn. Op de site staat daar nu € 0,50 per MB bij.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo RuudNL,

Het tarief buiten de bundel van 35 MB bij de internet op reis dagbundel is € 0,30 per MB.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team

Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Marc- schreef:
Hallo RuudNL,
 
Het tarief buiten de bundel van 35 MB bij de internet op reis dagbundel is € 0,30 per MB.
 
Met vriendelijke groet,
 
Marc
Vodafone Forum Team

Dan mogen jullie de site wel aanpassen. Daar staat nl.:
"Ben je binnen een dag door je tegoed? Dan betaal je slechts € 0,50 per MB buiten je bundel."
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic