rbrons59

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet in het buitenland

Ik heb een ipad met databonnement. Mijn vragen: - Waarom is er geen blox voor internet op reis naar voordeellanden? - Waarom kan ik alles op 1 reis dagbundel niet gebruiken? Ik ga regelmatig naar Frankrijk en moet nu voor 30 mb gebruik de blox internet op reis dagbundel wereld aanzetten voor € 5,00 per dag. Als je buiten de bundel gaat betaal je als straf € 2,50 per MB, terwijl 1 MB gebruik in Frankrijk € 0,25 kost. Een alles-in-1 op reis dagbundel naar voordeellanden kost maar € 2,00 per dag en kan ik 35 mb data gebruiken. Dat ik niet kan bellen en/of sms vanwege het feit dat ik een tablet gebruik is voor mij niet relevant. Op deze wijze voel ik mij toch ernstig benadeeld.
3 Reacties 3
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Die bundel werkt daar niet voor. Deze wel:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel-internet/abonnement/extra-opties/voordeelbundels/data-dagbundel-...

En inderdaad, voor smartphone zijn de bundels véél voordeliger, terwijl je met een tablet normaal juist meer data doet... Beetje jammer ja.
rbrons59
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu lekker simpel opgelost. Bij SFR een nano simcard voor 9,95 aangeschaft met 200Mb voor 15 dagen.
Vervolgens nadat deze op was voor 9,95 1 Gb voor 7 dagen.
Dus beneden de 20 euro klaar voor 14 dagen.
Timelord

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Maar je kunt een simkaart van je smartfone toch gewoon in je tablet stoppen ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic