Nonnie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet in buitenland

Volgende week vertrek ik voor 10 dagen naar het buitenland (Italië), nu wil ik mijn Samsung Galaxy S(Bel+SMS+Web200)  meenemen en wandelroutes etc. maken via google maps. Is het dan voldoende qua datalimiet om internet op reis in te schakelen? Verder zal ik mijn mail ophalen en een paar berichten plaatsen op social media sites.  Nu heb ik onbeperkt internet op mijn mobiel. 
Moet ik nog iets in mijn instellingen wijzigen dan of wordt de verbinding automatisch gemaakt? Misschien zijn de vragen een beetje onzin, maar ik heb geen zin in hoge internet kosten bij thuiskomst.
Alvast bedankt!
 
 
1 Reactie 1
hmmr

Gedreven Meedenker
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Je kunt de 20mb (dacht ik) dagbundel aanzetten voordat je vertrekt. Kost je E2 per dag dat je data verbruikt. Zet de roaming op je toestel wel standaard uit, anders ga je waarschijnlijk eidere dag over de bundel heen. En dan gaat de rekening ineens een stuk harder tikken.
 
 
Mocht je nadenken over de 1GB dagabundel voor in het buitenland. Dat aanzetten is een contractsverandering, waarmee je je FUP databundel kwijtraakt, en er een 1GB bundel voor terugkrijgt.(En er gaan nieuwe voorwaarden gelden)  Of je dat wilt is aan jou.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic