evely12xx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet in Engeland

hallo,
Ik ga over twee maanden naar londen met school. maar Engeland valt niet onder de voordeellanden waar je je blox kunt gebruiken.
Betekent dit dat ik geen internet heb als ik naar Londen ga?

Groetjes xx

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Het Verenigd Koninkrijk valt gewoon onder de Voordeellanden op de buitenland-tarievenpagina die SamsungExpert al heeft aangegeven. En Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland maken deel uit van het Verenigd Koninkrijk.
Met andere woorden: Londen maakt ook deel uit van het gebied dat Vodafone markeert onder Voordeellanden.

Wel is het raadzaam om de tarieven voor mobiel internetten in de Voordeellanden goed te bestuderen.
Londen is al de duurste stad van Europa.
En je wilt zeker niet dat Vodafone jou volgende maand (of over twee maanden) een torenhoge faktuur voor jou vervaardigt in "My Vodafone"

Veel plezier in Londen. En "mind the gap !"

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Zelf heb ik en abonnement en toen ik naar de UK ging naar Londen had ik gewoon internet, op de volgende pagina vindt je meer info.

Link: https://www.vodafone.nl/support/buitenland/kosten-op-reis.shtml
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Het Verenigd Koninkrijk valt gewoon onder de Voordeellanden op de buitenland-tarievenpagina die SamsungExpert al heeft aangegeven. En Engeland, Wales, Schotland en Noord-Ierland maken deel uit van het Verenigd Koninkrijk.
Met andere woorden: Londen maakt ook deel uit van het gebied dat Vodafone markeert onder Voordeellanden.

Wel is het raadzaam om de tarieven voor mobiel internetten in de Voordeellanden goed te bestuderen.
Londen is al de duurste stad van Europa.
En je wilt zeker niet dat Vodafone jou volgende maand (of over twee maanden) een torenhoge faktuur voor jou vervaardigt in "My Vodafone"

Veel plezier in Londen. En "mind the gap !"

Succes !

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic