marjann96

Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Internet helemaal uitschakelen in het buitenland

Binnenkort ga ik op vakantie naar het buitenland. En ik heb sinds kort een iPhone. Nu wil ik niet dat ik extra betaal omdat ik mijn internet niet goed heb uitgezet. Hoe kan ik op mijn iphone internet helemaal uitzetten. Dus alles moet uit, alleen smsen en bellen moet nog kunnen. Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven.

Vriendelijke groeten,
Marjan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Even een kleine aanvulling:
 
Met de setting zoals door DroirGuru staat aangegeven voorkom je dat je via "vreemde" netwerken het internet op gaat.
 
Door op dezelfde plek "Mobiele Data" uit te schakelen, schakel je werkelijk het internetgebruik via een telefoonverbinding uit.
 
Daarnaast blijft de allerveiligste optie degeen die ook al aan je werd gegeven: laat het via de klantenservice gewoon tijdelijk blokkeren. Na terugkomst draai je dit ook zo weer terug.
 
Je kunt hier ook even een Vodafone winkel voor binnen lopen, met je ID-bewijs, dan regelen ze het ter plekke voor je.
 
Fijne vakantie!

Bekijk in context

2 Reacties 2
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Marjan,

Instellingen >Algemeen > Netwerk > Data roaming uit zetten ( dit is standaard zo)

Wat veel makkelijker is een 100% gegarandeerd is het volgende.
Bel, Chat, E-Mail, Facebook of Twitter Vodafone voor een blokkade.

Er kan een blokkade in het het netwerk geplaatst worden. Dan ben je helemaal zeker van de zaak!

Succes iig!

Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Even een kleine aanvulling:
 
Met de setting zoals door DroirGuru staat aangegeven voorkom je dat je via "vreemde" netwerken het internet op gaat.
 
Door op dezelfde plek "Mobiele Data" uit te schakelen, schakel je werkelijk het internetgebruik via een telefoonverbinding uit.
 
Daarnaast blijft de allerveiligste optie degeen die ook al aan je werd gegeven: laat het via de klantenservice gewoon tijdelijk blokkeren. Na terugkomst draai je dit ook zo weer terug.
 
Je kunt hier ook even een Vodafone winkel voor binnen lopen, met je ID-bewijs, dan regelen ze het ter plekke voor je.
 
Fijne vakantie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic