Willempower

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet geblokkeerd, klantenservice vertelt niet waarom

Ik heb 2 maand geleden en aangetekende brief gestuurd geen antwoord , en al 2 maand geen internet .
Sms bellen niks helpt wat een zooi .
En in het chatten beloften en beloften , en volhouden contract is contract ,
In het contract staat dat ik internet heb en ervoor betaal maar krijg het niet .
Kennelijk is het een eenzijdig contract .
Betalen maar niet leveren .
10 Reacties 10
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Willempower

In je bericht ontbreekt heel veel belangrijke informatie. Wat is er precies aan de hand en waarmee kunnen de forumgebruikers jou helpen?
Willempower
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De vraag is hoe kom je met Vodafone in contact , aangetekend weekt niet , ligt al 2 maand bij Vodafone .
Chat krijg ik als antwoord u schrijft maar een brief , face book u schrijft maar een brief .
Bellen weekt niet , schrijft u maar een brief .
Heb ik gedaan maar het enige wat gebeurd is dat ik nu een maand geen internet heb , en door jullie geblokkeerd word .
Wel krijg ik als antwoord dat ik verhuist ben , alleen waar naar toe mag ik niet weten .
Ik woon er al 30 jaar maar plots heb ik en ander huis .

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @Willempower
We hebben het hier ook al uitgebreid over gehad via verschillende andere kanalen. de uitkomst van de afdeling SSV kunnen wij niet beïnvloeden. We hebben je aangegeven hoe je met hen in contact kunt komen. Aan deze eerder gegeven informatie, valt niets toe te voegen. Het maakt daarbij niet uit via welk kanaal erom gevraagd wordt.
Willempower
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dan blijft mijn vraag waarom jullie nu mijn hele internet blokkeren , op grond waarvan dat mag en waar dat in het contract staat.
Dit al gedurende meer dan een maand .
Ik vind dat contractbreuk van jullie kant .
Willempower
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is het hele probleem bij Vodafone niet willen antwoorden op vragen en dat consequent .en klanten blokkeren en dan stik er maar in .
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Willempower ,

Het forum is niet en 24/7 kanaal. Twitter, Facebook en de live chat zijn dit wel.
Soms kan er reactie langer duren dan je gewend bent misschien.
Willempower
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet ik dag het geen 24/ 7 is maar ben er al maanden mee bezig , en nu al een maand geblokkeerd en men geeft al meer dan een maand geen antwoord waarom ze mij blokkeren .
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Zijn de rekening gewoon op tijd betaald?
Willempower
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja hoor altijd op tijd automatische incasso , maar er is een geweldige onwil .
Ze hebben laten verhuizen , maar ik weet nu ook waarheen al , maar dat huis heeft geen tuin en de eigenaar van dat huis had het ook niet te koop staan .
Ze blijven blokkeren .
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Willempower

Op de vraag die je stelt kun je via het forum geen antwoord krijgen. Andere forumgebruikers kunnen immers niet in jouw gegevens kijken en zien waarom je bent geblokkeerd. Ik zal daarom ook je topic sluiten. Mocht je nog vragen hebben over je rekening en kun je via de klantenservice geen antwoord krijgen? Ga dan naar een Vodafone winkel. Als het abonnement inderdaad op jouw naam staat maar als de adresgegevens niet kloppen dan kun je via de klantenservice geen informatie krijgen. In een Vodafone winkel kun je jouw legitimatiebewijs laten zien en dus bewijzen dat het contract echt van jou is.

Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic