koenpijnappels

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet extra blox

Ik zie hier bij mij abbonomenten dat ik een extra blox kan aanzetten als ik over mijn bundel heen ga van 1gb bij internet.
Het heet Internet Extra BloX dit is voor 1gb €10,
Stel ik gebruik 200mb van die extra internet, moet ik dan €10 betalen of maar €2?

Gr koen.

Ps; ik wil spotify op mijn htc desire / android gaan gebruiken, heb ik dan per maand aan 1gb genoeg? Ik wil het ongeveer 100 minuten per dag gebruiken.


Modedit: Topic verplaatst naar het juiste board
4 Reacties 4
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Koen,
 
Je vraagt of je iets hebt aan die 1 GB blox extra. Ik zou die inderdaad maar activeren als je spotify wilt gaan gebruiken. dat is namelijke en soort jukebox achtig iets en gebruikt erg veel datategoed. Net als alle streamingdiensten zoals radio of youtube.
 
Volgens mij hoef je de extra blox alleen te betalen als je over je eigen tegoed heen gaat. Je betaalt dan € 10.- en krijgt 1 GB erbij. Tenminste zo heeft de klantenservice van Vodafone het aan mij uitgelegd. Je kunt het misschien beter even navragen bij hen. Zij weten misschien ook hoeveel spotify gemiddeld gebruikt..................
 
groetjes,
Ziza
 
 
JohnS

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 3Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Koen,

Welkom op het forum!

Wat ziza aangeeft dat klopt, je betaalt alleen voor de Internet Extra BloX als je over je eigen bundel heengaat. Op dat moment wordt er € 10 in rekening gebracht en heb je 1 GB extra. Helaas is het niet zo dat je minder betaald als je deze 1 GB niet volledig op zou maken.

Spotify is een dienst welke vrij veel data verbruikt, ik zou dit toch proberen te beperken of gebruiken als je op WiFi zit. Afhankelijk van de kwaliteit vebruikt Spotify circa 1 MB per minuut.
corny749

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hier nog twee vraagjes over.
 
Stel dat ik per vandaag deze blox nodig heb omdat mijn databundel op is, is deze dan een maand geldig, of alleen de resterende kalendermaand waarin hij ingaat?
 
En wordt de 10 euro van het tegoed afgeschreven, of komt deze erbij op de factuur?
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Vodafone werkt altijd met kalendermaanden, dus op de 1ste van de volgende maand zal de BloX opnieuw geactiveerd worden. De huidige gaat meteen vandaag in.
 
De kosten zullen gewoon op je factuur er bij komen en dus niet van je "tegoed" afgetrokken worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic