Dolfijn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internet en tv

Wat kost bij jullie internet en tv 

Telefoon heb ik al bij Vodafone 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dolfijn 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je hiervoor op de verkeerde Community zit. Want Vodafone doet alleen aan verkoop van mobiel gebruik. Maar gelukkig kent Vodafone ook Ziggo, die zijn tegenwoordig vriendjes met elkaar geworden en als je dan beide afneemt krijg je ook nog eens Vodafone korting en dubbel data en bij Ziggo kan je een extra zenderpakket uitzoeken. 

Dus je zit goed, maar ook weer niet helemaal 
Voor Ziggo prijzen kan je kijken op de website van Ziggo, www.ziggo.nl
Daar kan je een abonnement uitzoeken en als je die hebt genomen dan gaan Vodafone & Ziggo je gegevens combineren en krijg je dus de combinatie regeling. Is het een beetje duidelijk?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Dolfijn 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik denk dat je hiervoor op de verkeerde Community zit. Want Vodafone doet alleen aan verkoop van mobiel gebruik. Maar gelukkig kent Vodafone ook Ziggo, die zijn tegenwoordig vriendjes met elkaar geworden en als je dan beide afneemt krijg je ook nog eens Vodafone korting en dubbel data en bij Ziggo kan je een extra zenderpakket uitzoeken. 

Dus je zit goed, maar ook weer niet helemaal 
Voor Ziggo prijzen kan je kijken op de website van Ziggo, www.ziggo.nl
Daar kan je een abonnement uitzoeken en als je die hebt genomen dan gaan Vodafone & Ziggo je gegevens combineren en krijg je dus de combinatie regeling. Is het een beetje duidelijk?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Dolfijn . Welkom hier!

Goed dat je op zoek bent naar de beste opties om diensten te combineren. Het combineren van Vodafone en Ziggo levert flinke voordelen op! 

Nu werk ik voor VodafoneZiggo, dus ook op het gebied van Ziggo kan ik je eventueel helpen. Mocht je samen de mogelijkheden/pakketten willen doornemen en samen willen kijken naar de meest voordelige samenstelling, geef dan een gil. Dan help ik je verder :-). 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic